00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
I pradeda Viktora Troickog zadužio Srbiju
06:55
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920, 26.08.2021
DRUŠTVO
Društvene teme, zanimljive priče, reportaže, događaji, festivali i kulturna dešavanja iz Srbije, i ostatka sveta

Zašto na reklamama satovi uvek pokazuju 10.10

CC0 / / Sat koji pokazuje 10 i 10
Sat koji pokazuje 10 i 10  - Sputnik Srbija, 1920, 26.03.2022
Pratite nas
Bez obzira na marku sata, autora reklame ili plakata, modela časovnika, svi će vam pokazati isto – 10 časova i 10 minuta.
Dva eksperimenta sprovedena 2017. organizovana su u nameri da se otkrije šta je to tako specifično u 10 sati i 10 minuta, pa je upravo ovaj tajming postao „difolt“ opcija za sve oglašivače satova u svetu.
U prvom eksperimentu, istraživači su testirali hipotezu da će sat koji pokazuje 10 sati i 10 minuta izazivati prijatne doživljaje, pa samim tim i povećati verovatnoću kupovine u odnosu na sat koji recimo pokazuje 11 sati i 30 minuta ili 8 časova i 20 minuta.
Oni su, takođe, očekivali kako će kazaljke koje pokazuju 8 sati i 20 minuta imati suprotan efekat, odnosno izazivati neugodne doživljaje i smanjivati verovatnoću kupovine.
U drugom eksperimentu nastojali su da provere da određeni položaji kazaljki sata zaista izazivaju odgovarajuće emocije.
Dobijeni rezultati potvrđuju većinu postavljenih hipoteza. Potvrđeno je kako je 10 sati i 10 minuta zaista povezano sa ugodnim doživljajem i namerom kupovine, jer ispitanike podseća na srećnog smajlija.
S druge strane, položaj 8 sati i 20 minuta podseća ispitanika na tužnog smajlija, ali ne dovodi do neprijatnog doživljaja i smanjenja verovatnoće kupovine kao što je pretpostavljeno.
Ispitanicima su bile prikazane i serije fotografija od 20 različitih satova s istim belim pozadinama slučajnim redosledom.
Vodili su brigu o tome da ispitanici budu naivni, odnosno da prilikom procena sviđanja i verovatnoće kupovine sata ne budu svesni položaja kazaljki i njihovog mogućeg uticaja, što su naknadno i proverili anketnim upitnikom, prenosi portal Novosti Magazin.
Deda Mraz - Sputnik Srbija, 1920, 26.11.2021
SVET
Šokantna norveška reklama: Deda Mraz ima dečka /video/
Internet - Sputnik Srbija, 1920, 07.06.2021
Otkriće jedne od najvećih tajni Interneta: Zašto nam izlaze reklame za nešto što nismo pretraživali
Ansiedad, referencial - Sputnik Srbija, 1920, 26.02.2022
NAUKA I TEHNOLOGIJA
Sindrom varalice, mehanizam koji vas pogađa a da toga niste svesni
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala