https://lat.sputnikportal.rs/20220227/sta-se-dogadja-sa-automobilima-koji-se-ne-prodaju-1134825418.html
Šta se događa sa automobilima koji nisu prodati?
Šta se događa sa automobilima koji nisu prodati?
Ako ste se ikada vozili pored auto-salona i videli redove novih automobila, verovatno ste se zapitali šta se dešava s onima koji nisu prodati. Kuda svi idu... 27.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-27T03:39+0100
2022-02-27T03:39+0100
2022-02-27T06:02+0100
društvo
društvo
ekonomija
magazin
automobili
/html/head/meta[@name='og:title']/@content
/html/head/meta[@name='og:description']/@content
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/05/1131317813_0:134:2561:1574_1920x0_80_0_0_26d5668727091678ae2fa80e0020061f.jpg
Auto-kuće su franšize. To znači da kupuju nove automobile od proizvođača i prodaju ih po višoj ceni da bi ostvarili profit. Zato, nakon što zastupnici kupe te automobile, oni im pripadaju. Ne mogu tek tako da ih neprodate pošalju natrag proizvođaču na kraju godine, piše portal Jutarnjeg lista. Da bi zaradili, moraju da privuku kupce da ih kupe. Ovo su trikovi koje prodavci automobila koriste.Premeste ih na drugo tržište Postoji nekoliko opcija za zastupnike kada se njihovi automobili ne prodaju. Oni mogu da pošalju neprodate automobile na drugo tržište gde bi određeni model mogao da bude tražen. Prodaju ih na aukcijama Automobili se mogu prodati i na javnim aukcijama. Prilikom toga deo cene ide aukcijskoj kući, što znači da zastupnik gubi mnogo novca. Druga mogućnost je korišćenje tih automobila kao zamenskih kad ljudi dovoze svoje na servis. Snižavanje cene Konačna opcija je snižavanje cena. Na kraju modelske godine, proizvođači automobila i zastupnici žele da se reše "inventara" da se stariji automobili ne bi "takmičili" s novijim modelima.
https://lat.sputnikportal.rs/20220213/stanje-haosa-kupci-cekaju-nove-automobile-mesecima--u-srbiji-skacu-cene-polovnjaka-1134221303.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0b/05/1131317813_142:0:2417:1706_1920x0_80_0_0_90e56ccfc052f42aac7f896008d564b6.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
društvo, ekonomija, magazin, automobili
društvo, ekonomija, magazin, automobili
Šta se događa sa automobilima koji nisu prodati?
03:39 27.02.2022 (Osveženo: 06:02 27.02.2022)
Pratite nas

Ako ste se ikada vozili pored auto-salona i videli redove novih automobila, verovatno ste se zapitali šta se dešava s onima koji nisu prodati. Kuda svi idu kada dođe vreme da se napravi mesta za najnovije modele? Predstavništva ih ne poklanjaju. Stvari su malo komplikovanije od toga.
Auto-kuće su franšize. To znači da kupuju nove automobile od proizvođača i prodaju ih po višoj ceni da bi ostvarili profit.
Zato, nakon što zastupnici kupe te automobile, oni im pripadaju. Ne mogu tek tako da ih neprodate pošalju natrag proizvođaču na kraju godine,
piše portal Jutarnjeg lista.
Da bi zaradili, moraju da privuku kupce da ih kupe. Ovo su trikovi koje prodavci automobila koriste.
Premeste ih na drugo tržište
Postoji nekoliko opcija za zastupnike kada se njihovi automobili ne prodaju. Oni mogu da pošalju neprodate automobile na drugo tržište gde bi određeni model mogao da bude tražen.
Prodaju ih na aukcijama
Automobili se mogu prodati i na javnim aukcijama. Prilikom toga deo cene ide aukcijskoj kući, što znači da zastupnik gubi mnogo novca. Druga mogućnost je korišćenje tih automobila kao zamenskih kad ljudi dovoze svoje na servis.
Snižavanje cene
Konačna opcija je snižavanje cena. Na kraju modelske godine, proizvođači automobila i zastupnici žele da se reše "inventara" da se stariji automobili ne bi "takmičili" s novijim modelima.