00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Španija u svetu Ive Andrića“
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Srbi u ogledalu Ermitaža
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Zvezdin Toma: Prvi intervju posle pobede nad Fenerom – sanjamo F4
20:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
Kakav je izazov otkrivati i beležiti velike priče u malim pričama
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

„Fejsbuk“ uvodi transparentnije oglašavanje

© Sputnik / Natalья Seliverstova / Uđi u bazu fotografijaStranica društvene mreže Fejsbuk
Stranica društvene mreže Fejsbuk - Sputnik Srbija
Pratite nas
„Fejsbuk“ je danas saopštio da će oglašavanje na toj društvenoj mreži učiniti transparentnijim i zatražio dokumentaciju od oglašivača, posebno za političke i izborne oglase.
Društvena mreža Fejsbuk - Sputnik Srbija
Fejsbuk dobio britanski zahtev o uticaju Rusije na „bregzit“

Kompanija „Fejsbuk“ uvešće proveru identiteta oglašivača za političke reklame na društvenoj mreži kao meru za osiguranje transparentnosti, saopšteno je na blogu kompanije.

„Kada je reč o oglašavanju na Fejsbuku, ljudi bi trebalo da budu u mogućnosti da znaju ko su oglašavači i vide koje druge reklamne kampanje oni sprovode, posebno u političkom oglašavanju“, navodi se u saopštenju potpredsednika za oglašavanje kompanije „Fejsbuk“ Roba Koldmana.

Prema njegovim rečima, osim verifikacije identiteta, oglašivači mogu takođe da traže da potvrdite svoju lokaciju. Pritom će svaki politički oglas morati da sadrži informacije „ko je platio oglas“. Osim toga, korisnici će moći da vide koje objave je naručio određeni nalog.

U saopštenju se dodaje da će deo mere stupiti na snagu već sledećeg meseca u Kanadi, a zahteve za političke reklame Fejsbuk će primeniti tokom narednih saveznih izbora u SAD i drugim zemljama ubuduće.

Ranije je „Fejsbuk“ tvrdio da su tokom predizborne kampanje u SAD „ruski“ botovi navodno kupovali reklame na ovoj društvenoj mreži kako bi uticali na ishod predizborne trke. Portparol Kremlja Dmitrij Peskov izjavio je da Moskva sa tim nema nikakve veze. 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala