Prema rečima ministra Rasima Ljajića, vodič za rusko tržište je ono što je nedostajalo i što je traženo od strane „naših ruskih prijatelja i ruskih građana“, piše u saopštenju Ministarstva turizma, trgovine i telekomunikacija.
„Zadovoljstvo mi je što smo danas na štandu Ruske Federacije i što imamo priliku da po prvi put, na celovit način, predstavimo turistički vodič na srpskom jeziku, u kojem su predstavljeni turistički potencijali Srbije“, izjavio je Ljajić.
Obraćajući se prisutnima, Ljajić je izrazio nezadovoljstvo dosadašnjim brojem ruskih turista koji su posećivali Srbiju. Prošle godine taj broj je iznosio nešto više od 40.000, što je zanemarljivo imajući u vidu sa jedne strane potencijale Srbije u turističkom smislu i sa druge strane „veliki interes naših ruskih prijatelja“, ocenio je srpski ministar.
„Ovo je samo početak jedne kampanje, jer rusko tržište je za nas jedno od najznačajnijih emitivnih tržišta i mi pokrećemo čitav niz drugih aktivnosti u elektronskim i štampanim medijima, kao i veliku onlajn kampanju“, zaključio je Ljajić.