00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
VESTI
Da li je Makron zakasnio sa idejom da priča sa Putinom?
13:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
30 min
SVET SA SPUTNJIKOM
20:00
60 min
SVET SA SPUTNJIKOM
17:00
60 min
VESTI (repriza)
Hoće li „zaratiti“ Brisel i Vašington zbog Grenlanda?
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Proveravamo da li je bilo nepravilnosti u postupanju banke: NBS o reklami za kredit putem Vajbera

© Sputnik / Marijana KolakovićVajber/Viber - ilustracija
Vajber/Viber - ilustracija - Sputnik Srbija, 1920, 23.12.2025
Pratite nas
Narodna banka Srbije saopštila je, povodom pritužbi građana da su u privatnim porukama na aplikaciji Vajber primetili da im se posle reči kao što su kredit, banka i slično pojavlju reklame jedne banke, da imaju neposredna saznanja o tome i da u skladu sa svojim nadležnostima, preduzimaju supervizorske aktivnosti u vezi sa tom konkretnom porukom.
"Ako utvrdimo nepravilnosti u postupanju banke, banci će biti izrečene mere, a NBS o tome može da objavi obaveštenje na svom sajtu", rečeno je Tanjugu u Narodnoj banci.
Iz NBS objašnjavaju da su banke u obavezi da finansijske usluge oglašavaju u skladu sa načelima istinitosti, izbalansiranosti i transparentnosti informacija, kao i primerenosti sadržaja, u skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finansijskih usluga i Odlukom o bližim uslovima oglašavanja finansijskih usluga.
Ističu da je, što se tiče konkretnog slučaja, neophodno u odgovarajućem postupku utvrditi sve činjenice i dati pravnu kvalifikaciju.
To, dodaju, nije moguće učiniti samo vizuelnim pregledanjem takvih poruka, već ozbiljnim pristupom, pre svega u smislu utvrđivanja činjenica, davanja pravne ocene, i na kraju mera koje banka treba da preduzme da otkloni posledice eventualnih nepravilnosti i poštovanjem procedura koje zahtevaju određeno vreme.
Zato bi, navode u NBS, bilo neozbiljno i neprofesionalno da pre toga medijima dostavljaju preliminarne stavove i mišljenja o postupanju banke.
Pogledajte i:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala