00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
21:00
30 min
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
DOK ANĐELI SPAVAJU
Arhimandrit Dimitrije Plećević: Manastir Tumane - mesto Božjih čuda
16:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
17:00
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
U kolačima ekstrakt vanile proizveden od nafte
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Hoće li potrošnja nafte opasti zbog elektrifikacije saobraćaja

Hoće li potrošnja nafte opasti zbog elektrifikacije saobraćaja
Pratite nas
OPEK+ vidi povećanje globalne potražnje za energentima u naredne dve i po decenije. Ocenjuju to na osnovu blagog pada potreba za električnom energijom u razvijenim zemljama ali ogromnim porastom potrošnje iz Indije i drugih zemalja koje nisu članice OECD-a. Naftaški kartel procenjuje da će potražnja za naftom porasti za 9%.Aktuelna geopolitička ali, nažalost, i ratna dešavanja uticala su na oscilacije cena na globalnom tržištu „crnog zlata“. Ono što je evidentno da nije bilo astronomskih poskupljenja a gosta današnje emisije „Energija Sputnjika“, Tomislava Mićovića, generalnog sekretara Udruženja naftnih kompanija (UNKS). pitamo kakve su ove godine bile cene u odnosu na prošlu i kakve su prognoze za narednu godinu.Na cene, naravno, utiče i potražnja za sirovom naftom ali i za derivatima. Posebno za dizel gorivom. U svetlu vesti da je došlo do zatvaranja nekih rafinerija nameće se dilema da li je za to kriva eksplanzija električnih automobile. Jer, dok u zapadnoevropskim zemljama, Norveškoj, na primer, planiraju da vrlo brzo totalno eliminišu prodaju automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem u nekim drugim, takođe razvijenim zemljama se čuju protesti zbog najavljenog proterivanja ovih automobile u narednoj deceniji.Problem rafinerija svakako je ono čime će se pozabaviti naftne kompanije, ali I zemlje kojima su one veoma bitne u privrednom miksu.Sagovornika „Energije Sputnjika“ pitamo gde je Srbija, u odnosu na druge evropske zemlje, koja je pozicija NIS-a, da li kod nas opada potrošnja derivata u putničkom saobraćaju zbog elektrifikacije drumskog prevoza…Tu je i konatantna dilema: Može li teretni drumski saobraćaj da pređe na zelena goriva? Koliko zelena energetska tranzicija uzice na potrošnju sirove nafte i deriva?
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala