- Sputnik Srbija, 1920
MULTIMEDIJA
Kada slika govori više od hiljadu reči! Kroz Sputnjikove foto-galerije, infografike i drugi multimedijalni sadržaj sagledajte svet iz drugačije perspektive.

„Mostovi svetlosti“ podsetnik tragedije i genocida koji su zauvek obeležili naš narod

Pratite nas
Izložba „Mostovi svetlosti – Izbor iz Zbirke umetničkih dela Muzeja žrtava genocida“ u galeriji Vojnog muzeja, nije samo postavka, prvi put prezentovanih javnosti umetničkih dela iz zbirke Muzeja žrtava genocida, već spomenik ljudskih sudbina i podsetnik velikih tragedija i stradanja srpskog naroda.
© Sputnik / Lola Đorđević

Izložbu autora Nikole Radosavljevića, kustosa u Muzeju žrtava genocida, čini izbor od oko stotinu umetničkih dela koja se, prvi put od osnivanja Muzeja 1992. godine, predstavljaju javnosti.

Izložbu autora Nikole Radosavljevića, kustosa u Muzeju žrtava genocida, čini izbor od oko stotinu umetničkih dela koja se, prvi put od osnivanja Muzeja 1992. godine, predstavljaju javnosti. - Sputnik Srbija
1/18

Izložbu autora Nikole Radosavljevića, kustosa u Muzeju žrtava genocida, čini izbor od oko stotinu umetničkih dela koja se, prvi put od osnivanja Muzeja 1992. godine, predstavljaju javnosti.

© Sputnik / Lola Đorđević

Izloženi radovi predstavljaju spomenike jednog vremena i podsetnike na velike tragedije i genocid koji su zauvek obeležili naš narod.

Izloženi radovi predstavljaju spomenike jednog vremena i podsetnike na velike tragedije i genocid koji su zauvek obeležili naš narod. - Sputnik Srbija
2/18

Izloženi radovi predstavljaju spomenike jednog vremena i podsetnike na velike tragedije i genocid koji su zauvek obeležili naš narod.

© Sputnik / Lola Đorđević

Materijal Zbirke prikupljan je još od osnivanja Muzeja, koji je faktički počeo da radi tek 1995.godine. Građa je tokom čitavog tog razdoblja pa sve do danas nabavljana putem poklona, akvizacija i otkupa.

Materijal Zbirke prikupljan je još od osnivanja Muzeja, koji je faktički počeo da radi tek 1995.godine. Građa je tokom čitavog tog razdoblja pa sve do danas nabavljana putem poklona, akvizacija i otkupa.  - Sputnik Srbija
3/18

Materijal Zbirke prikupljan je još od osnivanja Muzeja, koji je faktički počeo da radi tek 1995.godine. Građa je tokom čitavog tog razdoblja pa sve do danas nabavljana putem poklona, akvizacija i otkupa.

© Sputnik / Lola Đorđević

Izložba uvodi posetioca u svet umetnosti i istorije gde svaka crta lica govori više od stotine stranica pisanog dela.

Izložba uvodi posetioca u svet umetnosti i istorije gde svaka crta lica govori više od stotine stranica pisanog dela. - Sputnik Srbija
4/18

Izložba uvodi posetioca u svet umetnosti i istorije gde svaka crta lica govori više od stotine stranica pisanog dela.

© Sputnik / Lola Đorđević

Crtež Ismeta Mujezinovića, koji prikazuje otmicu deteta iz majčinog naručja, nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

Crtež Ismeta Mujezinovića, koji prikazuje otmicu deteta iz majčinog naručja, nikoga ne ostavlja ravnodušnim. - Sputnik Srbija
5/18

Crtež Ismeta Mujezinovića, koji prikazuje otmicu deteta iz majčinog naručja, nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

© Sputnik / Lola Đorđević

Izraz patnje i bola, bez obzira da li se radi o ženama, deci ili vojnicima, prikazan na izloženim crtežima, rečima se teško može dočarati.

Izraz patnje i bola, bez obzira da li se radi o ženama, deci ili vojnicima, prikazan na izloženim crtežima, rečima se teško može dočarati. - Sputnik Srbija
6/18

Izraz patnje i bola, bez obzira da li se radi o ženama, deci ili vojnicima, prikazan na izloženim crtežima, rečima se teško može dočarati.

© Sputnik / Lola Đorđević

Maketa za Spomenik stradalim đacima i profesorima u Kragujevcu Miodraga Živkovića.

Maketa za Spomenik stradalim đacima i profesorima u Kragujevcu Miodraga Živkovića. - Sputnik Srbija
7/18

Maketa za Spomenik stradalim đacima i profesorima u Kragujevcu Miodraga Živkovića.

© Sputnik / Lola Đorđević

Prvi list iz mape crteža Đorđa Andrejevića–Kuna nosi ime „Partizani“ prikazuje grupu od tri borca, bratski srodnih likova, koji s puškom na leđima idu ka pobedi.

Prvi list iz mape crteža Đorđa Andrejevića–Kuna nosi ime „Partizani“ prikazuje grupu od tri borca, bratski srodnih likova, koji s puškom na leđima idu ka pobedi. - Sputnik Srbija
8/18

Prvi list iz mape crteža Đorđa Andrejevića–Kuna nosi ime „Partizani“ prikazuje grupu od tri borca, bratski srodnih likova, koji s puškom na leđima idu ka pobedi.

© Sputnik / Lola ĐorđevićNa dvadeset listova Kun je opcrtao život i borbu partizana. Vidimo borce na položaju i pri odmoru, u napadu i na napornom maršu, pri savlađivanju reka i drugih prepreka, pri nošenju ranjenika,na gradnji improvizovanih mostova...
Na dvadeset listova Kun je opcrtao život i borbu partizana. Vidimo borce na položaju i pri odmoru, u napadu i na napornom maršu, pri savlađivanju reka i drugih prepreka, pri nošenju ranjenika,na gradnji improvizovanih mostova... - Sputnik Srbija
9/18
Na dvadeset listova Kun je opcrtao život i borbu partizana. Vidimo borce na položaju i pri odmoru, u napadu i na napornom maršu, pri savlađivanju reka i drugih prepreka, pri nošenju ranjenika,na gradnji improvizovanih mostova...
© Sputnik / Lola Đorđević

Detalj grafike na kojoj su prikazani užasi koncentracionih logora

Detalj grafike na kojoj su prikazani užasi koncentracionih logora - Sputnik Srbija
10/18

Detalj grafike na kojoj su prikazani užasi koncentracionih logora

© Sputnik / Lola ĐorđevićModel spomenika na Tjentištu Miodraga Živkovića koji jedino poseduje Muzej žrtava genocida
Model spomenika na Tjentištu Miodraga Živkovića koji jedino poseduje Muzej žrtava genocida - Sputnik Srbija
11/18
Model spomenika na Tjentištu Miodraga Živkovića koji jedino poseduje Muzej žrtava genocida
© Sputnik / Lola ĐorđevićAutoportret Vida Jocić
Autoportret Vida Jocić - Sputnik Srbija
12/18
Autoportret Vida Jocić
© Sputnik / Lola Đorđević

Detalj slike Peđe Đakovića "Logor Staro sajmište". Pogled na izmučena tela i očaj koji se ogleda na licima zatvorenika Logora posetiocima izložbe "govori" o strahotama Sajmišta i drugih logora u kojima je jedino smrt bila izvesna.

Detalj slike Peđe Đakovića "Logor Staro sajmište". Pogled na izmučena tela i očaj koji se ogleda na licima zatvorenika Logora posetiocima izložbe "govori" o strahotama Sajmišta i drugih logora u  kojima je jedino smrt bila izvesna. - Sputnik Srbija
13/18

Detalj slike Peđe Đakovića "Logor Staro sajmište". Pogled na izmučena tela i očaj koji se ogleda na licima zatvorenika Logora posetiocima izložbe "govori" o strahotama Sajmišta i drugih logora u kojima je jedino smrt bila izvesna.

Vajar Nandor Glid kroz svoje skulpture univerzalnim jezikom iskazuje najjednostavniju istinu - čoveku najviše zla može da načini drugi čovek.

Vajar Nandor Glid kroz svoje skulpture univerzalnim jezikom iskazuje najjednostavniju istinu - čoveku najviše zla može da načini drugi čovek. - Sputnik Srbija
14/18

Vajar Nandor Glid kroz svoje skulpture univerzalnim jezikom iskazuje najjednostavniju istinu - čoveku najviše zla može da načini drugi čovek.

© Sputnik / Lola ĐorđevićNandor Glid je tokom Drugog svetskog rata izgubio gotovo sve članove svoje porodice u nemačkim logorima. Spasio se pridruživši se Narodnooslobodilačkom pokretu. ( Nandor Glid, Mala kolica)
Nandor Glid je tokom Drugog svetskog rata izgubio gotovo sve članove svoje porodice u nemačkim logorima. Spasio se pridruživši se Narodnooslobodilačkom pokretu. ( Nandor Glid, Mala kolica) - Sputnik Srbija
15/18
Nandor Glid je tokom Drugog svetskog rata izgubio gotovo sve članove svoje porodice u nemačkim logorima. Spasio se pridruživši se Narodnooslobodilačkom pokretu. ( Nandor Glid, Mala kolica)
© Sputnik / Lola ĐorđevićPostavka je formirana kroz četiri zasebne celine na relaciji crtež – slikarstvo – grafika – skulptura i predstavlja raznorodnost formata, tehnika i tehnoloških dostignuća u savremenoj vizuelnoj umetnosti
Postavka je formirana kroz četiri zasebne celine na relaciji crtež – slikarstvo – grafika – skulptura i predstavlja raznorodnost formata, tehnika i tehnoloških dostignuća u savremenoj vizuelnoj umetnosti - Sputnik Srbija
16/18
Postavka je formirana kroz četiri zasebne celine na relaciji crtež – slikarstvo – grafika – skulptura i predstavlja raznorodnost formata, tehnika i tehnoloških dostignuća u savremenoj vizuelnoj umetnosti
© Sputnik / Lola ĐorđevićRealizovanje izložbe su omogućili Ministarstvo kulture, Ministarstvo odbrane i Fondacija Muzeja žrtava genocida, a prati je ilustrovana dvojezična srpsko-engleska monografska publikacija s kustoskim tekstom i pratećom vizuelnom dokumentacijom
Realizovanje izložbe su omogućili Ministarstvo kulture, Ministarstvo odbrane i Fondacija Muzeja žrtava genocida, a prati je ilustrovana dvojezična srpsko-engleska monografska publikacija s kustoskim tekstom i pratećom vizuelnom dokumentacijom - Sputnik Srbija
17/18
Realizovanje izložbe su omogućili Ministarstvo kulture, Ministarstvo odbrane i Fondacija Muzeja žrtava genocida, a prati je ilustrovana dvojezična srpsko-engleska monografska publikacija s kustoskim tekstom i pratećom vizuelnom dokumentacijom
© Sputnik / Lola Đorđević

Izložba "Mostovi svetlosti – Izbor iz Zbirke umetničkih dela Muzeja žrtava genocida" će biti otvorena do 17. januara 2024. godine

Izložba "Mostovi svetlosti – Izbor iz Zbirke umetničkih dela Muzeja žrtava genocida" će biti otvorena do 17. januara 2024. godine - Sputnik Srbija
18/18

Izložba "Mostovi svetlosti – Izbor iz Zbirke umetničkih dela Muzeja žrtava genocida" će biti otvorena do 17. januara 2024. godine

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala