00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Bez saradnje Srba i Rusa nema ostvarenja slovenskog sna
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Hoće li biti Trećeg svetskog rata
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Dualnost Milene Pavlović Barili“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
MULTIMEDIJA
Kada slika govori više od hiljadu reči! Kroz Sputnjikove foto-galerije, infografike i drugi multimedijalni sadržaj sagledajte svet iz drugačije perspektive.

Život pod zemljom - najprometniji metro u Evropi proslavio 88 godina rada

Pratite nas
Moskovski metro u ponedeljak je proslavio 88 godina rada. On je najprometniji metro u Evropi, a sa prosečnih oko sedam miliona putnika dnevno, peti u svetu.
Moskovski metro integralni je deo ruske prestoničke transportne infrastrukture od svog otvaranja 1935. godine. Od tada se značajno proširio, pa danas poseduje više od 250 stanica i 14 linija koje saobraćaju trasom dužom od 400 kilometara.
© Sputnik / Anatoliy Garanin

Moskovski metro je impresivan podvig inženjeringa i dizajna koji igra vitalnu ulogu u svakodnevnom životu miliona ljudi u ruskoj prestonici.

Moskovski metro je impresivan podvig inženjeringa i dizajna koji igra vitalnu ulogu u svakodnevnom životu miliona ljudi u ruskoj prestonici. - Sputnik Srbija
1/18

Moskovski metro je impresivan podvig inženjeringa i dizajna koji igra vitalnu ulogu u svakodnevnom životu miliona ljudi u ruskoj prestonici.

© Sputnik / Arkadyi Shaikhet

Metro je služio kao sklonište za bombe tokom Velikog otadžbinskog rata. Mnoge stanice su u to vreme korišćene kao skloništa od vazdušnih napada.

Metro je služio kao sklonište za bombe tokom Velikog otadžbinskog rata. Mnoge stanice su u to vreme korišćene kao skloništa od vazdušnih napada. - Sputnik Srbija
2/18

Metro je služio kao sklonište za bombe tokom Velikog otadžbinskog rata. Mnoge stanice su u to vreme korišćene kao skloništa od vazdušnih napada.

© Sputnik

Moskovski metro je takođe poznat po svojoj efikasnosti i pouzdanosti. Vozovi prolaze svakih 90 sekundi u špicu, osiguravajući da putnici brzo i lako stignu do svog odredišta.

Moskovski metro je takođe poznat po svojoj efikasnosti i pouzdanosti. Vozovi prolaze svakih 90 sekundi u špicu, osiguravajući da putnici brzo i lako stignu do svog odredišta. - Sputnik Srbija
3/18

Moskovski metro je takođe poznat po svojoj efikasnosti i pouzdanosti. Vozovi prolaze svakih 90 sekundi u špicu, osiguravajući da putnici brzo i lako stignu do svog odredišta.

© Sputnik / G. Alexandrov

Svaka stanica metroa poseduje sopstveni stil koji reflektuju različite periode Sovjetske istorije i prikazuje kreativnost i veštinu istaknutih arhitekata i umetnika.

Svaka stanica metroa poseduje sopstveni stil koji reflektuju različite periode Sovjetske istorije i prikazuje kreativnost i veštinu istaknutih arhitekata i umetnika. - Sputnik Srbija
4/18

Svaka stanica metroa poseduje sopstveni stil koji reflektuju različite periode Sovjetske istorije i prikazuje kreativnost i veštinu istaknutih arhitekata i umetnika.

© Sputnik / Denisenko

Vozovi saobraćaju svakoga dana od 5:30 do 1 sat iza ponoći.

Vozovi saobraćaju svakoga dana od 5:30 do 1 sat iza ponoći. - Sputnik Srbija
5/18

Vozovi saobraćaju svakoga dana od 5:30 do 1 sat iza ponoći.

© Sputnik / Boris Babanov

Moskovski metro poznat je po svojoj jedinstvenoj arhitekturi i dizajnu. Mnoge njegove stanice se smatraju umetničkim delima, sa kitnjastim ukrasima, zamršenim mozaicima i zadivljujućim skulpturama.

Moskovski metro poznat je po svojoj jedinstvenoj arhitekturi i dizajnu. Mnoge njegove stanice se smatraju umetničkim delima, sa kitnjastim ukrasima, zamršenim mozaicima i zadivljujućim skulpturama. - Sputnik Srbija
6/18

Moskovski metro poznat je po svojoj jedinstvenoj arhitekturi i dizajnu. Mnoge njegove stanice se smatraju umetničkim delima, sa kitnjastim ukrasima, zamršenim mozaicima i zadivljujućim skulpturama.

© Sputnik / Fred Grinberg / Uđi u bazu fotografija

Pored svoje lepote, Moskovski metro predstavlja važan vid prevoza za lokalno stanovništvo i turiste.

Pored svoje lepote, Moskovski metro predstavlja važan vid prevoza za lokalno stanovništvo i turiste. - Sputnik Srbija
7/18

Pored svoje lepote, Moskovski metro predstavlja važan vid prevoza za lokalno stanovništvo i turiste.

© Sputnik / Ivan Denisenko / Uđi u bazu fotografija

Mnogi Moskovski metro porede sa muzejima i podzemnim dvorcima, a zbog svoje veličanstvenosti privlači i ogroman broj turista. Metro ima više od 730 eskalatora, a najduži, od 126 metara, nalazi se na metro stanici Park kulture.

Mnogi Moskovski metro porede sa muzejima i podzemnim dvorcima, a zbog svoje veličanstvenosti privlači i ogroman broj turista. Metro ima više od 730 eskalatora, a najduži, od 126 metara, nalazi se na metro stanici Park kulture. - Sputnik Srbija
8/18

Mnogi Moskovski metro porede sa muzejima i podzemnim dvorcima, a zbog svoje veličanstvenosti privlači i ogroman broj turista. Metro ima više od 730 eskalatora, a najduži, od 126 metara, nalazi se na metro stanici Park kulture.

© Sputnik / V. Tichomirov / Uđi u bazu fotografija

Čak 44 stanice Moskovskog metroa imaju status kulturnog nasleđa.

Čak 44 stanice Moskovskog metroa imaju status kulturnog nasleđa. - Sputnik Srbija
9/18

Čak 44 stanice Moskovskog metroa imaju status kulturnog nasleđa.

© Sputnik / Valeriy Shustov / Uđi u bazu fotografija

Moskovski metro izgrađen je po naređenju sovjetskog lidera Josifa Staljina, a sve stanice prvog kruga— koljca, kako Rusi kažu, podsećaju na salone plemićkih dvoraca.

Moskovski metro izgrađen je po naređenju sovjetskog lidera Josifa Staljina, a sve stanice prvog kruga— koljca, kako Rusi kažu, podsećaju na salone plemićkih dvoraca. - Sputnik Srbija
10/18

Moskovski metro izgrađen je po naređenju sovjetskog lidera Josifa Staljina, a sve stanice prvog kruga— koljca, kako Rusi kažu, podsećaju na salone plemićkih dvoraca.

© Sputnik / Ivan Denisenko / Uđi u bazu fotografija

Putnici proučavaju mapu moskovskog metroa.

Putnici proučavaju mapu moskovskog metroa. - Sputnik Srbija
11/18

Putnici proučavaju mapu moskovskog metroa.

© Sputnik / Boris Kavashkin / Uđi u bazu fotografija

Udeo podzemne železnice u prevozu putnika uglavnom gradu Rusije iznosi oko 56 odsto.

Udeo podzemne železnice u prevozu putnika uglavnom gradu Rusije iznosi oko 56 odsto.  - Sputnik Srbija
12/18

Udeo podzemne železnice u prevozu putnika uglavnom gradu Rusije iznosi oko 56 odsto.

© Sputnik / Ivan Shagin / Uđi u bazu fotografija

Graditelji Moskovskog metroa bili su i njegovi prvi putnici daleke 1935. godine.

Graditelji Moskovskog metroa bili su i njegovi prvi putnici daleke 1935. godine. - Sputnik Srbija
13/18

Graditelji Moskovskog metroa bili su i njegovi prvi putnici daleke 1935. godine.

© Sputnik / V. Tichomirov / Uđi u bazu fotografija

Moskovski metro je takođe jedan od najjeftinijih sistema metroa na svetu, što ga čini pristupačnim za svaki nivo društva.

Moskovski metro je takođe jedan od najjeftinijih sistema metroa na svetu, što ga čini pristupačnim za svaki nivo društva. - Sputnik Srbija
14/18

Moskovski metro je takođe jedan od najjeftinijih sistema metroa na svetu, što ga čini pristupačnim za svaki nivo društva.

© Sputnik / Boris Kavashkin / Uđi u bazu fotografija

U proseku, svakodnevno se Moskovskim metroom preveze više od sedam miliona putnika, a radnim danima i preko devet miliona, što je svetski rekord.

U proseku, svakodnevno se Moskovskim metroom preveze više od sedam miliona putnika, a radnim danima i preko devet miliona, što je svetski rekord. - Sputnik Srbija
15/18

U proseku, svakodnevno se Moskovskim metroom preveze više od sedam miliona putnika, a radnim danima i preko devet miliona, što je svetski rekord.

© Sputnik / Igor Gavrilov / Uđi u bazu fotografija

Putnici Moskovskog metroa.

Putnici Moskovskog metroa. - Sputnik Srbija
16/18

Putnici Moskovskog metroa.

© Sputnik / Semenov / Uđi u bazu fotografija

U izgradnji metroa su učestvovale najveće sovjetske arhitekte, zahvaljujući kojima su i nastala prava remek-dela, koja danas spadaju u spomenike arhitekture pod zaštitom države.

U izgradnji metroa su učestvovale najveće sovjetske arhitekte, zahvaljujući kojima su i nastala prava remek-dela, koja danas spadaju u spomenike arhitekture pod zaštitom države. - Sputnik Srbija
17/18

U izgradnji metroa su učestvovale najveće sovjetske arhitekte, zahvaljujući kojima su i nastala prava remek-dela, koja danas spadaju u spomenike arhitekture pod zaštitom države.

© Sputnik / RIA Novosti / Uđi u bazu fotografija

Najduža linija Moskovskog metroa je Arbatsko-pokrovska i iznosi 45,1 kilometar, a najkraća je Kahovska linija— 3,3 kilometara. Prosečna brzina vozova je 41,61 kilometara na sat.

Najduža linija Moskovskog metroa je Arbatsko-pokrovska i iznosi 45,1 kilometar, a najkraća je Kahovska linija— 3,3 kilometara. Prosečna brzina vozova je 41,61 kilometara na sat. - Sputnik Srbija
18/18

Najduža linija Moskovskog metroa je Arbatsko-pokrovska i iznosi 45,1 kilometar, a najkraća je Kahovska linija— 3,3 kilometara. Prosečna brzina vozova je 41,61 kilometara na sat.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala