https://lat.sputnikportal.rs/20230418/cuckovic-beogradski-metro-bice-bez-masinovodja-drugi-takve-vrste-u-svetu-1154406574.html
Čučković: Beogradski metro biće bez mašinovođa, drugi takve vrste u svetu
Čučković: Beogradski metro biće bez mašinovođa, drugi takve vrste u svetu
Sputnik Srbija
Gradski menadžer Miroslav Čučković izjavio je danas da će početkom maja biti potpisan ugovor sa nemačkom firmom „Dojče ban“, kojim će ona preuzeti glavni nadzor... 18.04.2023, Sputnik Srbija
2023-04-18T22:16+0200
2023-04-18T22:16+0200
2023-04-18T22:16+0200
društvo
srbija – društvo
društvo
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/07/01/1139345751_0:51:2048:1203_1920x0_80_0_0_2fc5d4d0e477c730d62f0633e91dd1e5.jpg
„Vrednost projekta je 36 miliona evra, dobili smo glavni nadzor nad izgradnjom metroa koji će raditi nemački „Dojče ban“. Uz Francuze i Kineze koji će graditi metro, imaćemo, posle katarskog, prvi automatizovan metro bez mašinovođa“, rekao je Čučković za RTS.„Potonuća i požari na splavovima dokaz da tamo treba da se uvede red“On je rekao i da na savskoj obali kreću radovi tokom kojih će gradske službe obezbediti hidrante, nove i bezbedne priključke za splavove čiji su vlasnici dobili jedno od 28 mesta, tako da su svi vlasnici splavova kod savskog nasipa nedavno dobili obaveštenje da uklone svoja plovila dok se ne završe radovi na nasipu.Kako je rekao, potonuća i požari na splavovima bila su dokaz da tamo treba da se uvede red.Dodao je da je rok za završetak radova na nasipu 30 dana i da ne očekuje da će biti probijanja rokova.„Očekujem stoprocentan odziv za kupovinu karata za gradski prevoz“Gradski menadžer se osvrnuo i na novi način naplate karata i kontrole u gradskom prevozu.„Bilo je perioda kada su građani značajno manje zarađivali i nisu mogli svi da priušte karte, ali sada sa prosečnom platom od 800 evra u Beogradu i mesečnom cenom karte nešto većom od 20 evra očekujem da će odziv biti stoprocentan“, rekao je Čučković.Dodao je da će sa boljom naplatom karata Grad nastaviti da ulaže u gradski prevoz, iako i sada prosečna starost vozila ne prelazi mnogo više od sedam godina.„Kontinuiranim ulaganjem Grad želi da obezbedi bolji prevoz za naše građane“, poručio je Čučković, preneo je Tanjug.
https://lat.sputnikportal.rs/20230410/nocni-prevoz-u-beogradu-bice-potpuno-besplatan-poznato-za-koji-period-ce-vaziti-dnevna-karta-1153893677.html
https://lat.sputnikportal.rs/20230409/sapic-dnevna-karta-u-gradskom-prevozu-nece-biti-200-nego-120-dinara-1153861014.html
https://lat.sputnikportal.rs/20230418/sapic-vrtici-u-beogradu-od-septembra-besplatni-besplatne-knjige-za-osnovce-i-srednjoskolce-1154394233.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/07/01/1139345751_0:0:2048:1537_1920x0_80_0_0_55037fc3951704bfd86995f686cd5412.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
srbija – društvo, društvo
srbija – društvo, društvo
Čučković: Beogradski metro biće bez mašinovođa, drugi takve vrste u svetu
Gradski menadžer Miroslav Čučković izjavio je danas da će početkom maja biti potpisan ugovor sa nemačkom firmom „Dojče ban“, kojim će ona preuzeti glavni nadzor nad izgradnjom beogradskog metroa.
„Vrednost projekta je 36 miliona evra, dobili smo glavni nadzor nad izgradnjom metroa koji će raditi nemački „Dojče ban“. Uz Francuze i Kineze koji će graditi metro, imaćemo, posle katarskog, prvi automatizovan metro bez mašinovođa“, rekao je Čučković za RTS.
„Potonuća i požari na splavovima dokaz da tamo treba da se uvede red“
On je rekao i da na savskoj obali kreću radovi tokom kojih će gradske službe obezbediti hidrante, nove i bezbedne priključke za splavove čiji su vlasnici dobili jedno od 28 mesta, tako da su svi vlasnici splavova kod savskog nasipa nedavno dobili obaveštenje da uklone svoja plovila dok se ne završe radovi na nasipu.
Kako je rekao, potonuća i požari na splavovima bila su dokaz da tamo treba da se uvede red.
„Oni koji nisu dobili jedno od 28 mesta za splav dobili su mogućnost da sklone svoje splavove na lokaciju koju je Grad obezbedio u Jakovu. Moramo da pristupimo tom prostoru kako bismo obezbedili hidrante, nove i bezbedne priključke za struju i drugu infrastrukturu“, rekao je Čučković.
Dodao je da je rok za završetak radova na nasipu 30 dana i da ne očekuje da će biti probijanja rokova.
„Očekujem stoprocentan odziv za kupovinu karata za gradski prevoz“
Gradski menadžer se osvrnuo i na novi način naplate karata i kontrole u gradskom prevozu.
„Bilo je perioda kada su građani značajno manje zarađivali i nisu mogli svi da priušte karte, ali sada sa prosečnom platom od 800 evra u Beogradu i mesečnom cenom karte nešto većom od 20 evra očekujem da će odziv biti stoprocentan“, rekao je Čučković.
Dodao je da će sa boljom naplatom karata Grad nastaviti da ulaže u gradski prevoz, iako i sada prosečna starost vozila ne prelazi mnogo više od sedam godina.
„Kontinuiranim ulaganjem Grad želi da obezbedi bolji prevoz za naše građane“, poručio je Čučković, preneo je Tanjug.