00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
U kolačima ekstrakt vanile proizveden od nafte
16:00
30 min
VESTI (repriza)
Da li je predlog za „briselsko-ohridski sporazum“ novo mutant rešenje Zapada za Kosovo?
16:30
30 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
Američki ATAKAMS i nova nuklearna doktrina Rusije
17:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920, 26.08.2021
DRUŠTVO
Društvene teme, zanimljive priče, reportaže, događaji, festivali i kulturna dešavanja iz Srbije, i ostatka sveta

Kako konzumiranje kafe utiče na želju za kupovinom

CC0 / Unsplash/Julia Florczak / Kafa
Kafa - Sputnik Srbija, 1920, 21.07.2022
Pratite nas
Zanimljiva naučna studija istraživača sa Floride pokazala je kako ispijanje kofeinskih napitaka utiče na povećanu potrošnju kupaca, prenose američki mediji.
Mobilna aplikacija Sputnik na srpskom jeziku - Sputnik Srbija
Pratite Sputnjik i na letovanju

Sputnjik Srbija neometano možete čitati širom Evrope na mobilnoj aplikaciji koju ćete pronaći OVDE. Aplikaciju takođe možete preuzeti i putem linka apkfab.com

Naučnici su ispitivali kakvo dejstvo imaju kafa i drugi napici bogati kofeinom i došli do zanimljivih podataka da je njihovo ispijanje povezano sa lakšom kupovinom.
Naime, u studiji se navodi da ispijanje kafe utiče na impulsivniju kupovinu jer je poznato da je kafa jak stimulans, koji je pored toga lako dostupan.
Zanimljivo je da ovo najviše utiče na kupovinu „lepih“ proizvoda kao što su mirisne sveće, masažeri, dekorativni predmeti, što se objašnjava time da ispijanje kafe dovodi ljude u stanje opuštanja.
Istraživači misle da unos kofeina ima ovaj efekat na ponašanje potrošača jer pojačava uzbuđenje, koje se doživljava kao stanje aktivacije i budnosti i može da varira od ekstremne pospanosti do ekstremnog uzbuđenja.
Prilikom veće budnosti, nakon ispijanja energetskih napitaka, potrošači imaju bolju percepciju prilikom posmatranja karakteristika proizvoda, što dovodi do boljeg zapažanja, a zatim i kupovine, prenosi Tanjug.
Topli napitak — ilustracija - Sputnik Srbija, 1920, 05.06.2022
DRUŠTVO
Hidratacija organizma: Mogu li kafa i čaj da zamene vodu
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala