https://lat.sputnikportal.rs/20220329/zakljucavanje-sangaja-svetska-trgovina-i-transport-ponovo-na-ozbiljnom-ispitu-1135938725.html
Zaključavanje Šangaja: Svetska trgovina i transport ponovo na ozbiljnom ispitu
Zaključavanje Šangaja: Svetska trgovina i transport ponovo na ozbiljnom ispitu
Sputnik Srbija
Zaključavanje Šangaja ozbiljno će da našteti transportu i moglo bi da poveća troškove, upozorila je danska brodarska kompanija „Maersk“, signaliziravši pojačani... 29.03.2022, Sputnik Srbija
2022-03-29T17:57+0200
2022-03-29T17:57+0200
2022-03-29T17:57+0200
svet – ekonomija
ekonomija
saobraćaj i infrastruktura
turizam i trgovina
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111511/96/1115119666_0:261:5001:3074_1920x0_80_0_0_7aeabe8716e87bf8aaad76862c493575.jpg
Luka i terminali za pretovar brodova u Šangaju spadaju među najprometnije u svetu i neće biti obuhvaćeni strogim merama zatvaranja u dve faze kojima gradske vlasti žele da suzbiju kovid 19, ali grad je zabranio kretanje vozilima bez domova i stanovnicima, prenosi Seebiz.Maersk, druga najveća svetska kompanija za kontejnerski prevoz, procenio je u ponedeljak da će usluge kamionskog prevoza sa odredištem odnosno polazištem u Šangaju biti smanjene za 30 posto zbog potpunog zatvaranja šangajskih regija Pudong i Puksi do 5. aprila.Dodali su da će skladišta u Šangaju biti zatvorena do petka.Kompanija za transport i skladištenje tereta sa sedištem u SAD-u „SEKO Lodžistiks“ saopštila je da su fabrike u susednoj kineskoj pokrajini Žejiang odlučile da isporučuju pošiljke iz luke Ningbo, umesto iz Šangaja.„Očekujemo: naglo povećanje cena vazdušnog prevoza počevši od danas. Već smo danas dobili nekoliko ekstremno visokih ponuda na upite za (transport) u Evropu, stoji na njihovoj stranici na internetu.Kina beleži najveći broj zaraženih kovidom 19 od stišavanja prvog talasa pandemije u 2020. U martu su uveli takozvano zaključavanje u proizvodnim izvoznim centrima poput Čangčuna i Šenžena, a rezultati je veliki broj brodova koji u kineskim lukama čekaju teret.Ograničenja u Čangčunu i dalje su na snazi dok ih je Šenžen ublažio, odobrivši 21. marta otvaranje kompanija i fabrika.Istraživanje koje su sprovele državne novine pokazalo je da je „rat“ protiv kovida 19 u Šenženu naškodio do 93 odsto malih i srednjih kompanija, prouzrokujući prekid u proizvodnji, poremećaje u nabavnim lancima i kašnjenja u realizaciji narudžbi.
https://lat.sputnikportal.rs/20220328/kina-zatvara-sangaj-grad-od-25-miliona-stanovnika-u-dvostepenom-lokdaunu-1135877752.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111511/96/1115119666_276:0:4723:3335_1920x0_80_0_0_bc3dd48551face3ad67a43d073d4d58a.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
svet – ekonomija, saobraćaj i infrastruktura, turizam i trgovina
svet – ekonomija, saobraćaj i infrastruktura, turizam i trgovina
Zaključavanje Šangaja: Svetska trgovina i transport ponovo na ozbiljnom ispitu
Zaključavanje Šangaja ozbiljno će da našteti transportu i moglo bi da poveća troškove, upozorila je danska brodarska kompanija „Maersk“, signaliziravši pojačani pritisak u lancima nabavke zbog stroge kineske politike suzbijanja zaraze kovidom 19.
Luka i terminali za pretovar brodova u Šangaju spadaju među najprometnije u svetu i neće biti obuhvaćeni strogim merama zatvaranja u dve faze kojima gradske vlasti žele da suzbiju kovid 19, ali grad je zabranio kretanje vozilima bez domova i stanovnicima,
prenosi Seebiz.
Maersk, druga najveća svetska kompanija za kontejnerski prevoz, procenio je u ponedeljak da će usluge kamionskog prevoza sa odredištem odnosno polazištem u Šangaju biti smanjene za 30 posto zbog potpunog zatvaranja šangajskih regija Pudong i Puksi do 5. aprila.
Dodali su da će skladišta u Šangaju biti zatvorena do petka.
„To će značiti duža razdoblja isporuke, a možda i veće troškove prevoza, poput naknada za zaobilazne rute i za auto-puteve“, istakli su u „Maersku“.
Kompanija za transport i skladištenje tereta sa sedištem u SAD-u „SEKO Lodžistiks“ saopštila je da su fabrike u susednoj kineskoj pokrajini Žejiang odlučile da isporučuju pošiljke iz luke Ningbo, umesto iz Šangaja.
„Očekujemo: naglo povećanje cena vazdušnog prevoza počevši od danas. Već smo danas dobili nekoliko ekstremno visokih ponuda na upite za (transport) u Evropu, stoji na njihovoj stranici na internetu.
Kina beleži najveći broj zaraženih kovidom 19 od stišavanja prvog talasa pandemije u 2020. U martu su uveli takozvano zaključavanje u proizvodnim izvoznim centrima poput Čangčuna i Šenžena, a rezultati je veliki broj brodova koji u kineskim lukama čekaju teret.
Ograničenja u Čangčunu i dalje su na snazi dok ih je Šenžen ublažio, odobrivši 21. marta otvaranje kompanija i fabrika.
Istraživanje koje su sprovele državne novine pokazalo je da je „rat“ protiv kovida 19 u Šenženu naškodio do 93 odsto malih i srednjih kompanija, prouzrokujući prekid u proizvodnji, poremećaje u nabavnim lancima i kašnjenja u realizaciji narudžbi.