00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
17:00
60 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„San o slobodi“
16:00
30 min
VESTI (repriza)
Ko u Gruziji pokušava da sprovede obojenu revoluciju?
16:30
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Da li je moguć NATO bez SAD?
17:00
60 min
MILJANOV KORNER
Život je kao boks: Naučite da primate udarce, ali zadate pobednički
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Prečnik stranim rečima i izrazima“
20:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
NAUKA I TEHNOLOGIJA

Fejsbuk pokrenuo „Rils“ globalno: Tehnološki gigant promenio fokus

© AP Photo / Jenny KaneFejsbuk
Fejsbuk - Sputnik Srbija, 1920, 23.02.2022
Pratite nas
Nakon poražavajućeg izveštaja o zaradi u februaru i u pokušaju da privuče mlađe korisnike, „Fejsbuk“ je dao prioritet kratkim video-sadržajima. Platforma je pokrenula svoju uslugu kratkih video-snimaka „Rils“ globalno, rekli su iz „Mete“ u utorak, da bi proširila svoj najbrže rastući format sadržaja nakon izveštaja da je ukupan broj korisnika opao.
Gigant društvenih medija, koji je nedavno najavio ogroman zaokret ka proizvodima virtuelne realnosti, izgubio je trećinu svoje tržišne vrednosti nakon lošeg izveštaja o zaradi u februaru. Zato je istakao „Rils“ (Reels) kao prioritet za pridobijanje mlađih korisnika.
Fokus na „Rils“ dolazi pošto su se mlađi korisnici u velikom broju okupili na rivalskim platformama kao što je „Tiktok“. Interno istraživanje kompanije „Meta“, koje je objavila Frensis Hogen, uzbunjivač i bivši radnik te firme, pokazalo je da je mladih korisnika sve manje od 2012. godine i da „samo korisnici stariji od 25 godina sve češće koriste ‘Fejsbuk’“.
„Rilsi“ su već bili dostupni u SAD i drugde, ali će se sada proširiti na ukupno 150 zemalja i biti istaknutiji na „Fejsbuku“ i „Instagramu“. Usluga za stvaranje video-snimaka će takođe da ima više funkcija za uređivanje i deljenje, uključujući mogućnost da korisnici „remiksuju“ video-zapise drugih kako bi dodali svoje komentare, prenosi „Gardijan“.
„Meta“ je pokrenula „Rils“ na „Instagramu“ 2020. i na „Fejsbuku“ 2021. kao odgovor na eksplozivno popularnu aplikaciju za kratke video-snimke „Tiktok“, koja je u vlasništvu kineskog tehnološkog giganta „Bajtdens“ (ByteDance). Skoro pa kopija suparničke platforme izazvala je kritike i optužbe za antikonkurentsko ponašanje, pošto „Fejsbuk“ ima istoriju pozajmljivanja ključnih karakteristika svojih najvećih rivala.
„’Rils’ je već naš najbrže rastući format sadržaja do sada, a danas ga činimo dostupnim svima na ‘Fejsbuku’ širom sveta“, rekao je izvršni direktor kompanije „Meta“ Mark Zakerberg u objavi na „Fejsbuku“ u utorak.
Kompanija, koja kaže da gledanje i kreiranje video-snimaka sada čini polovinu vremena koje ljudi provode na „Fejsbuku“, takođe je najavila nove načine na koje kreatori mogu da zarade preko usluge „Rils“. Rečeno je da firma proširuje svoj program da bi se autorima isplatili bonusi u više zemalja i da testira preklapajuće oglase koristeći banere i nalepnice kako bi kreatori zaradili prihod od oglasa. Uskoro bi trebalo da se pojave i oglasi preko celog ekrana između „Rilsa“ tj. video-snimaka različitih korisnika.
© Sputnik / Ramilь Sitdikov„Meta“ je najavila nove načine na koje će kreatori video-snimaka moći da zarade preko usluge „Rils“.
Aplikacija Fejsbuka na mobilnom telefonu - Sputnik Srbija, 1920, 23.02.2022
„Meta“ je najavila nove načine na koje će kreatori video-snimaka moći da zarade preko usluge „Rils“.
„Meta“ je nedavno rekla da se suočila sa udarcima „Eplovih“ (Apple) promena koje se tiču privatnosti u operativnom sistemu koji ta kompanija razvija, što je otežalo brendovima da ciljaju korisnike i mere svoje oglase na „Fejsbuku“ i „Instagramu“. Iz kompanije su naveli i makroekonomske probleme kao što su poremećaji u lancu snabdevanja.
Taj 18-godišnji tehnološki gigant prošlog meseca je takođe upozorio da očekuje usporavanje rasta prihoda u narednom kvartalu zbog povećane konkurencije i preusmeravanja pažnje korisnika ka uslugama kao što su „Rils“, koje generišu manji prihod.
U svojoj najavi od utorka, „Meta“ je takođe rekla da će sprovesti ažuriranja za korisnike kako bi mogli da prave i vide „Fejsbuk Rilse“ na novim mestima, kao što su „Fejsbuk storiz“ (Stories), kartica „Voč“ (Watch tab) i u „njuz fidu“ (news feed). U nekim zemljama, korisnici će takođe da vide predložene „Rilse“ u svom „fidu“.
Aplikacija Fejsbuka na mobilnom telefonu - Sputnik Srbija, 1920, 05.02.2022
EKONOMIJA
Crvena lampica za Metu: Kakva je budućnost tehnološkog giganta posle gubitka od 200 milijardi dolara
Mark Zakerberg i logo Fejsbuka - Sputnik Srbija, 1920, 04.02.2022
SVET
Rekordni gubitak: Mark Zakerberg u jednom danu ostao bez 29 milijardi dolara
Logo Evropske unije na sedištu Evropskog parlamenta u Briselu - Sputnik Srbija, 1920, 29.01.2022
DRUŠTVO
Rampa za Fejsbuk, Gugl, Jutjub: EU zabranila oglašavanje pomoću „lajkova“ – hoće li i Srbija
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala