https://lat.sputnikportal.rs/20220223/fejsbuk-pokrenuo-rils-globalno-tehnoloski-gigant-promenio-fokus-1134674300.html
Fejsbuk pokrenuo „Rils“ globalno: Tehnološki gigant promenio fokus
Fejsbuk pokrenuo „Rils“ globalno: Tehnološki gigant promenio fokus
Sputnik Srbija
Nakon poražavajućeg izveštaja o zaradi u februaru i u pokušaju da privuče mlađe korisnike, „Fejsbuk“ je dao prioritet kratkim video-sadržajima. Platforma je... 23.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-23T17:18+0100
2022-02-23T17:18+0100
2022-08-07T18:18+0200
nauka i tehnologija
nauka i tehnologija
tiktok
ekonomija
fejsbuk
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/1a/1130982669_0:218:2867:1831_1920x0_80_0_0_8383d45fc2bb442d1c4716eff40111ea.jpg
Gigant društvenih medija, koji je nedavno najavio ogroman zaokret ka proizvodima virtuelne realnosti, izgubio je trećinu svoje tržišne vrednosti nakon lošeg izveštaja o zaradi u februaru. Zato je istakao „Rils“ (Reels) kao prioritet za pridobijanje mlađih korisnika.Fokus na „Rils“ dolazi pošto su se mlađi korisnici u velikom broju okupili na rivalskim platformama kao što je „Tiktok“. Interno istraživanje kompanije „Meta“, koje je objavila Frensis Hogen, uzbunjivač i bivši radnik te firme, pokazalo je da je mladih korisnika sve manje od 2012. godine i da „samo korisnici stariji od 25 godina sve češće koriste ‘Fejsbuk’“.„Rilsi“ su već bili dostupni u SAD i drugde, ali će se sada proširiti na ukupno 150 zemalja i biti istaknutiji na „Fejsbuku“ i „Instagramu“. Usluga za stvaranje video-snimaka će takođe da ima više funkcija za uređivanje i deljenje, uključujući mogućnost da korisnici „remiksuju“ video-zapise drugih kako bi dodali svoje komentare, prenosi „Gardijan“.„’Rils’ je već naš najbrže rastući format sadržaja do sada, a danas ga činimo dostupnim svima na ‘Fejsbuku’ širom sveta“, rekao je izvršni direktor kompanije „Meta“ Mark Zakerberg u objavi na „Fejsbuku“ u utorak.Kompanija, koja kaže da gledanje i kreiranje video-snimaka sada čini polovinu vremena koje ljudi provode na „Fejsbuku“, takođe je najavila nove načine na koje kreatori mogu da zarade preko usluge „Rils“. Rečeno je da firma proširuje svoj program da bi se autorima isplatili bonusi u više zemalja i da testira preklapajuće oglase koristeći banere i nalepnice kako bi kreatori zaradili prihod od oglasa. Uskoro bi trebalo da se pojave i oglasi preko celog ekrana između „Rilsa“ tj. video-snimaka različitih korisnika.„Meta“ je nedavno rekla da se suočila sa udarcima „Eplovih“ (Apple) promena koje se tiču privatnosti u operativnom sistemu koji ta kompanija razvija, što je otežalo brendovima da ciljaju korisnike i mere svoje oglase na „Fejsbuku“ i „Instagramu“. Iz kompanije su naveli i makroekonomske probleme kao što su poremećaji u lancu snabdevanja.Taj 18-godišnji tehnološki gigant prošlog meseca je takođe upozorio da očekuje usporavanje rasta prihoda u narednom kvartalu zbog povećane konkurencije i preusmeravanja pažnje korisnika ka uslugama kao što su „Rils“, koje generišu manji prihod.U svojoj najavi od utorka, „Meta“ je takođe rekla da će sprovesti ažuriranja za korisnike kako bi mogli da prave i vide „Fejsbuk Rilse“ na novim mestima, kao što su „Fejsbuk storiz“ (Stories), kartica „Voč“ (Watch tab) i u „njuz fidu“ (news feed). U nekim zemljama, korisnici će takođe da vide predložene „Rilse“ u svom „fidu“.
https://lat.sputnikportal.rs/20220205/crvena-lampica-za-metu-kakva-je-buducnost-tehnoloskog-giganta-posle-gubitka-od-200-milijardi-dolara-1134002185.html
https://lat.sputnikportal.rs/20220204/mark-zakerberg-u-jednom-danu-izgubio-29-milijardi-dolara-1133971626.html
https://lat.sputnikportal.rs/20220129/rampa-za-fejsbuk-gugl-jutjub-eu-zabranila-oglasavanje-pomocu-lajkova-hoce-li-i-srbija-1133687625.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/1a/1130982669_68:0:2799:2048_1920x0_80_0_0_894ea234ff0bc13b1ab1031a9514b5b2.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
nauka i tehnologija, tiktok, ekonomija, fejsbuk
nauka i tehnologija, tiktok, ekonomija, fejsbuk
Fejsbuk pokrenuo „Rils“ globalno: Tehnološki gigant promenio fokus
17:18 23.02.2022 (Osveženo: 18:18 07.08.2022) Nakon poražavajućeg izveštaja o zaradi u februaru i u pokušaju da privuče mlađe korisnike, „Fejsbuk“ je dao prioritet kratkim video-sadržajima. Platforma je pokrenula svoju uslugu kratkih video-snimaka „Rils“ globalno, rekli su iz „Mete“ u utorak, da bi proširila svoj najbrže rastući format sadržaja nakon izveštaja da je ukupan broj korisnika opao.
Gigant društvenih medija, koji je nedavno najavio ogroman zaokret ka proizvodima virtuelne realnosti, izgubio je trećinu svoje tržišne vrednosti nakon lošeg izveštaja o zaradi u februaru. Zato je istakao „Rils“ (Reels) kao prioritet za pridobijanje mlađih korisnika.
Fokus na „Rils“ dolazi pošto su se mlađi korisnici u velikom broju okupili na rivalskim platformama kao što je „Tiktok“. Interno istraživanje kompanije „Meta“, koje je objavila Frensis Hogen, uzbunjivač i bivši radnik te firme, pokazalo je da je mladih korisnika sve manje od 2012. godine i da „samo korisnici stariji od 25 godina sve češće koriste ‘Fejsbuk’“.
„Rilsi“ su već bili dostupni u SAD i drugde, ali će se sada proširiti na ukupno 150 zemalja i biti istaknutiji na „Fejsbuku“ i „Instagramu“. Usluga za stvaranje video-snimaka će takođe da ima više funkcija za uređivanje i deljenje, uključujući mogućnost da korisnici „remiksuju“ video-zapise drugih kako bi dodali svoje komentare,
prenosi „Gardijan“.
„Meta“ je pokrenula „Rils“ na „Instagramu“ 2020. i na „Fejsbuku“ 2021. kao odgovor na eksplozivno popularnu aplikaciju za kratke video-snimke „Tiktok“, koja je u vlasništvu kineskog tehnološkog giganta „Bajtdens“ (ByteDance). Skoro pa kopija suparničke platforme izazvala je kritike i optužbe za antikonkurentsko ponašanje, pošto „Fejsbuk“ ima istoriju pozajmljivanja ključnih karakteristika svojih najvećih rivala.
„’Rils’ je već naš najbrže rastući format sadržaja do sada, a danas ga činimo dostupnim svima na ‘Fejsbuku’ širom sveta“, rekao je izvršni direktor kompanije „Meta“ Mark Zakerberg u objavi na „Fejsbuku“ u utorak.
Kompanija, koja kaže da gledanje i kreiranje video-snimaka sada čini polovinu vremena koje ljudi provode na „Fejsbuku“, takođe je najavila nove načine na koje kreatori mogu da zarade preko usluge „Rils“. Rečeno je da firma proširuje svoj program da bi se autorima isplatili bonusi u više zemalja i da testira preklapajuće oglase koristeći banere i nalepnice kako bi kreatori zaradili prihod od oglasa. Uskoro bi trebalo da se pojave i oglasi preko celog ekrana između „Rilsa“ tj. video-snimaka različitih korisnika.
„Meta“ je nedavno rekla da se suočila sa udarcima „Eplovih“ (Apple) promena koje se tiču privatnosti u operativnom sistemu koji ta kompanija razvija, što je otežalo brendovima da ciljaju korisnike i mere svoje oglase na „Fejsbuku“ i „Instagramu“. Iz kompanije su naveli i makroekonomske probleme kao što su poremećaji u lancu snabdevanja.
Taj 18-godišnji tehnološki gigant prošlog meseca je takođe upozorio da očekuje usporavanje rasta prihoda u narednom kvartalu zbog povećane konkurencije i preusmeravanja pažnje korisnika ka uslugama kao što su „Rils“, koje generišu manji prihod.
U svojoj najavi od utorka, „Meta“ je takođe rekla da će sprovesti ažuriranja za korisnike kako bi mogli da prave i vide „Fejsbuk Rilse“ na novim mestima, kao što su „Fejsbuk storiz“ (Stories), kartica „Voč“ (Watch tab) i u „njuz fidu“ (news feed). U nekim zemljama, korisnici će takođe da vide predložene „Rilse“ u svom „fidu“.