00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Bez saradnje Srba i Rusa nema ostvarenja slovenskog sna
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Hoće li biti Trećeg svetskog rata
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Dualnost Milene Pavlović Barili“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Kineski gigant protiv američkog: 15 milijardi dolara za svrgavanje sa trona

CC0 / Flickr/Open Grid Scheduler / Prodavnica brenda Šaomi
Prodavnica brenda Šaomi - Sputnik Srbija, 1920, 12.02.2022
Pratite nas
Kako bi svrgao „Epl“ sa trona sa najvećeg svetskog brenda pametnih telefona, kineski tehnološki gigant „Šaomi“ će potrošiti 15,17 milijardi dolara na istraživanje i razvoj u narednih pet godina.
Lej Jun, osnivač i izvršni direktor „Šaomija“, rekao je da će kompanija postati brend broj jedan vrhunskih pametnih telefona u Kini u naredne tri godine. U direktnom izazovu „Eplu“, „Samsungu“ i drugim, kineskim brendovima, izvršni direktor je takođe rekao da je strateški cilj kompanije da postane najveći brend pametnih telefona u istom vremenskom periodu.

„Cilj nam je da u potpunosti uporedimo sa „Eplom“ u u smislu proizvoda i iskustva, i postanemo najveći kineski brend visoke klase u naredne tri godine“, rekao je Lej u postu na kineskoj platformi za mikro-blogovanje „Veibo“.

U onome što bi se moglo videti kao potez da se popuni praznina koju su ostavili „Huavej“, drugi kineski brendovi kao što su OPPO, „One plus“ i drugi, „Šaomi“ pokušavs da parira najvećima u premijum kategorijama. Dok su i „One plus“ i OPPO postigli određeni uspeh u svojim naporima da pariraju „Eplu“ i „Samsungu“ u flagšip segmentu, „Šaomijevi“ top-modeli su više od onoga što se može opisati kao „početni nivo" premijum segmenta poput „Galaksi S21 FE“.
Prema izveštaju koji je objavio portal Kanalys, „Epl“ je pretekao „Samsung“ i postao najveći svetski prodavac pametnih telefona u četvrtom kvartalu prošle godine, zahvaljujući velikoj potražnji za linijom „ajfon 13“. Druga studija ukazuje da je „Epl“ svrgnuo „Vivo“ sa trona u četvrtom kvartalu i postao najveći prodavac pametnih telefona u Kini, nakon šest godina, prenosi portal „Benčmark“.
Čini se da je „Eplov“ uspon na čelnu poziciju u Kini nakon toliko godina potresao „Šaomi“, kineski brend je konkurenciju opisao kao „rat na život i smrt“.
Kako piše „Mak Rumors“, u nastojanju da privuče više potrošača, „Šaomi“ planira da otvori 20.000 novih maloprodajnih objekata u Kini u naredne tri godine, čime će ukupan broj prodavnica biti 30.000.
Ajfon - Sputnik Srbija, 1920, 14.09.2021
NAUKA I TEHNOLOGIJA
Predstavljen novi „ajfon 13“, objavljena i cena /video, foto/
Kupci u prodavnici posmatraju nove pametne telefone  - Sputnik Srbija, 1920, 05.02.2022
NAUKA I TEHNOLOGIJA
Samsung, Ajfon, Šaomi, Huavej: Šta znače imena poznatih brendova telefona
Bežične slušalice - Sputnik Srbija, 1920, 07.02.2022
NAUKA I TEHNOLOGIJA
Da li bežične slušalice štete mozgu?
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala