https://lat.sputnikportal.rs/20220212/kineski-gigant-protiv-americkog-15-milijardi-dolara-za-svrgavanje-sa-trona-1134276983.html
Kineski gigant protiv američkog: 15 milijardi dolara za svrgavanje sa trona
Kineski gigant protiv američkog: 15 milijardi dolara za svrgavanje sa trona
Sputnik Srbija
Kako bi svrgao „Epl“ sa trona sa najvećeg svetskog brenda pametnih telefona, kineski tehnološki gigant „Šaomi“ će potrošiti 15,17 milijardi dolara na... 12.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-12T12:39+0100
2022-02-12T12:39+0100
2022-02-12T12:39+0100
nauka i tehnologija
it
ekonomija
mobilni telefoni
magazin
ekonomija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/0c/1125327984_0:102:2048:1254_1920x0_80_0_0_f1db2ee9f1de79c11ff0c1ab70f4c7b8.jpg
Lej Jun, osnivač i izvršni direktor „Šaomija“, rekao je da će kompanija postati brend broj jedan vrhunskih pametnih telefona u Kini u naredne tri godine. U direktnom izazovu „Eplu“, „Samsungu“ i drugim, kineskim brendovima, izvršni direktor je takođe rekao da je strateški cilj kompanije da postane najveći brend pametnih telefona u istom vremenskom periodu.U onome što bi se moglo videti kao potez da se popuni praznina koju su ostavili „Huavej“, drugi kineski brendovi kao što su OPPO, „One plus“ i drugi, „Šaomi“ pokušavs da parira najvećima u premijum kategorijama. Dok su i „One plus“ i OPPO postigli određeni uspeh u svojim naporima da pariraju „Eplu“ i „Samsungu“ u flagšip segmentu, „Šaomijevi“ top-modeli su više od onoga što se može opisati kao „početni nivo" premijum segmenta poput „Galaksi S21 FE“.Prema izveštaju koji je objavio portal Kanalys, „Epl“ je pretekao „Samsung“ i postao najveći svetski prodavac pametnih telefona u četvrtom kvartalu prošle godine, zahvaljujući velikoj potražnji za linijom „ajfon 13“. Druga studija ukazuje da je „Epl“ svrgnuo „Vivo“ sa trona u četvrtom kvartalu i postao najveći prodavac pametnih telefona u Kini, nakon šest godina, prenosi portal „Benčmark“.Čini se da je „Eplov“ uspon na čelnu poziciju u Kini nakon toliko godina potresao „Šaomi“, kineski brend je konkurenciju opisao kao „rat na život i smrt“.Kako piše „Mak Rumors“, u nastojanju da privuče više potrošača, „Šaomi“ planira da otvori 20.000 novih maloprodajnih objekata u Kini u naredne tri godine, čime će ukupan broj prodavnica biti 30.000.
https://lat.sputnikportal.rs/20210914/predstavljen-novi-ajfon-13-objavljena-i-cena-video-foto-1129823064.html
https://lat.sputnikportal.rs/20220205/samsung-ajfon-saomi-huavej-sta-znace-imena-poznatih-brendova-telefona-1134001722.html
https://lat.sputnikportal.rs/20220207/da-li-bezicne-slusalice-stete-mozgu-1134067048.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/0c/1125327984_120:0:1928:1356_1920x0_80_0_0_d32e9649da5ffb969778930f899c8b94.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
nauka i tehnologija, it, ekonomija, mobilni telefoni, magazin
nauka i tehnologija, it, ekonomija, mobilni telefoni, magazin
Kineski gigant protiv američkog: 15 milijardi dolara za svrgavanje sa trona
Kako bi svrgao „Epl“ sa trona sa najvećeg svetskog brenda pametnih telefona, kineski tehnološki gigant „Šaomi“ će potrošiti 15,17 milijardi dolara na istraživanje i razvoj u narednih pet godina.
Lej Jun, osnivač i izvršni direktor „Šaomija“, rekao je da će kompanija postati brend broj jedan vrhunskih pametnih telefona u Kini u naredne tri godine. U direktnom izazovu „Eplu“, „Samsungu“ i drugim, kineskim brendovima, izvršni direktor je takođe rekao da je strateški cilj kompanije da postane najveći brend pametnih telefona u istom vremenskom periodu.
„Cilj nam je da u potpunosti uporedimo sa „Eplom“ u u smislu proizvoda i iskustva, i postanemo najveći kineski brend visoke klase u naredne tri godine“, rekao je Lej u postu na kineskoj platformi za mikro-blogovanje „Veibo“.
U onome što bi se moglo videti kao potez da se popuni praznina koju su ostavili „Huavej“, drugi kineski brendovi kao što su OPPO, „One plus“ i drugi, „Šaomi“ pokušavs da parira najvećima u premijum kategorijama. Dok su i „One plus“ i OPPO postigli određeni uspeh u svojim naporima da pariraju „Eplu“ i „Samsungu“ u flagšip segmentu, „Šaomijevi“ top-modeli su više od onoga što se može opisati kao „početni nivo" premijum segmenta poput „Galaksi S21 FE“.
Prema izveštaju koji je objavio portal Kanalys,
„Epl“ je pretekao „Samsung“ i postao najveći svetski prodavac pametnih telefona u četvrtom kvartalu prošle godine, zahvaljujući velikoj potražnji za linijom „ajfon 13“. Druga studija ukazuje da je „Epl“ svrgnuo „Vivo“ sa trona u četvrtom kvartalu i postao najveći prodavac pametnih telefona u Kini, nakon šest godina,
prenosi portal „Benčmark“.
Čini se da je „Eplov“ uspon na čelnu poziciju u Kini nakon toliko godina potresao „Šaomi“, kineski brend je konkurenciju opisao kao „rat na život i smrt“.
Kako piše „Mak Rumors“, u nastojanju da privuče više potrošača, „Šaomi“ planira da otvori 20.000 novih maloprodajnih objekata u Kini u naredne tri godine, čime će ukupan broj prodavnica biti 30.000.