00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Potonule akcije Fejsbuka

© AP Photo / Richard DrewFejsbuk logo
Fejsbuk logo - Sputnik Srbija, 1920, 03.02.2022
Pratite nas
Akcije Fejsbuka su pale za 23 posto na produženom trgovanju u sredu nakon objave kvartalnog izveštaja o poslovanju koji je razočarao investitore.
Fejsbukova krovna organizacija Meta izvestila je da je u poslednja tri meseca prošle godine ostvarila neto dobit od oko 10,3 milijarde dolara, ili 3,67 dolara po akciji, što je pad od osam procenata u odnosu na isti period 2020, i znatno ispod projekcija analitičara na Vol Stritu, javlja Si-En-En.
Na pad dobiti su uticali velika potrošnja kompanije na njenu viziju takozvanog metaverzuma, smanjeno oglašavanje na njenim postojećim servisima i stagnacija broja korisnika Fejsbuka.
Kvartalni prihodi Mete su u četvrtom tromesečju iznosili 33,67 milijardi dolara.
Broj mesečno aktivnih korisnika je bio 2,91 milijardi naspram 2,95 milijardi, koliko su predviđali analitičari, a prosečan prihod po korisniku je iznosio 11,57 dolara.
Prema izveštaju kompanije, rast prihoda od oglašavanja je takođe usporio, mada i dalje učestvuje sa lavovskim udelom od oko 99,5 odsto u ukupnim prihodima.
Prihod od oglašavanja je u izveštajnom kvartalu porastao za 20 procenata u odnosu na prethodnu godinu, na 32,6 milijardi dolara, što je najsporija međugodišnja stopa rasta.
Meta je takođe objavila slabije poslovne projekcije za prvi kvartal ove godine, pri čemu očekuje prihod između 27 i 29 milijardi dolara, ili za tri do 11 odsto veći u odnosu na isti period 2021.
Kao razloge za slabija očekivanja, kompanija je navela kombinovani uticaj više faktora, uključujući promene pravila privatnosti na Eplovom iOS operativnom sistemu i makroekonomske izazove, kao što su inflacija i problemi u lancu snabdevanja koji utiču na budžete oglašivača, preneo je Tanjug.
Virtuelna realnost – ilustracija - Sputnik Srbija, 1920, 15.01.2022
EKONOMIJA
Plaćaju milione za parcele koje fizički ne postoje
Koronavirus utiče na pad berze - Sputnik Srbija
Sve o domaćoj i svetskoj ekonomiji

Pročitajte ovde

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala