https://lat.sputnikportal.rs/20220203/potonule-akcije-fejsbuka-1133931736.html
Potonule akcije Fejsbuka
Potonule akcije Fejsbuka
Sputnik Srbija
Akcije Fejsbuka su pale za 23 posto na produženom trgovanju u sredu nakon objave kvartalnog izveštaja o poslovanju koji je razočarao investitore. 03.02.2022, Sputnik Srbija
2022-02-03T09:36+0100
2022-02-03T09:36+0100
2022-02-03T09:36+0100
ekonomija
svet
svet – ekonomija
ekonomija
fejsbuk
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/04/1130411984_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_a50f912284a0e4df3bdab310ee57e467.jpg
Fejsbukova krovna organizacija Meta izvestila je da je u poslednja tri meseca prošle godine ostvarila neto dobit od oko 10,3 milijarde dolara, ili 3,67 dolara po akciji, što je pad od osam procenata u odnosu na isti period 2020, i znatno ispod projekcija analitičara na Vol Stritu, javlja Si-En-En.Na pad dobiti su uticali velika potrošnja kompanije na njenu viziju takozvanog metaverzuma, smanjeno oglašavanje na njenim postojećim servisima i stagnacija broja korisnika Fejsbuka.Kvartalni prihodi Mete su u četvrtom tromesečju iznosili 33,67 milijardi dolara.Broj mesečno aktivnih korisnika je bio 2,91 milijardi naspram 2,95 milijardi, koliko su predviđali analitičari, a prosečan prihod po korisniku je iznosio 11,57 dolara.Prema izveštaju kompanije, rast prihoda od oglašavanja je takođe usporio, mada i dalje učestvuje sa lavovskim udelom od oko 99,5 odsto u ukupnim prihodima.Prihod od oglašavanja je u izveštajnom kvartalu porastao za 20 procenata u odnosu na prethodnu godinu, na 32,6 milijardi dolara, što je najsporija međugodišnja stopa rasta.Meta je takođe objavila slabije poslovne projekcije za prvi kvartal ove godine, pri čemu očekuje prihod između 27 i 29 milijardi dolara, ili za tri do 11 odsto veći u odnosu na isti period 2021.Kao razloge za slabija očekivanja, kompanija je navela kombinovani uticaj više faktora, uključujući promene pravila privatnosti na Eplovom iOS operativnom sistemu i makroekonomske izazove, kao što su inflacija i problemi u lancu snabdevanja koji utiču na budžete oglašivača, preneo je Tanjug.
https://lat.sputnikportal.rs/20220115/placaju-milione-za-parcele-koje-fizicki-ne-postoje-1133337943.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/04/1130411984_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_cd37973e7813585589e5609f698a2466.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
svet, svet – ekonomija, ekonomija, fejsbuk
svet, svet – ekonomija, ekonomija, fejsbuk
Potonule akcije Fejsbuka
Akcije Fejsbuka su pale za 23 posto na produženom trgovanju u sredu nakon objave kvartalnog izveštaja o poslovanju koji je razočarao investitore.
Fejsbukova krovna organizacija
Meta izvestila je da je u poslednja tri meseca prošle godine ostvarila neto dobit od oko 10,3 milijarde dolara, ili 3,67 dolara po akciji, što je
pad od osam procenata u odnosu na isti period 2020, i znatno ispod projekcija analitičara na Vol Stritu,
javlja Si-En-En.
Na pad dobiti su uticali velika potrošnja kompanije na njenu viziju takozvanog metaverzuma, smanjeno oglašavanje na njenim postojećim servisima i stagnacija broja korisnika Fejsbuka.
Kvartalni prihodi Mete su u četvrtom tromesečju iznosili 33,67 milijardi dolara.
Broj mesečno aktivnih korisnika je bio 2,91 milijardi naspram 2,95 milijardi, koliko su predviđali analitičari, a prosečan prihod po korisniku je iznosio 11,57 dolara.
Prema izveštaju kompanije, rast prihoda od oglašavanja je takođe usporio, mada i dalje učestvuje sa lavovskim udelom od oko 99,5 odsto u ukupnim prihodima.
Prihod od oglašavanja je u izveštajnom kvartalu porastao za 20 procenata u odnosu na prethodnu godinu, na 32,6 milijardi dolara, što je najsporija međugodišnja stopa rasta.
Meta je takođe objavila slabije poslovne projekcije za prvi kvartal ove godine, pri čemu očekuje prihod između 27 i 29 milijardi dolara, ili za tri do 11 odsto veći u odnosu na isti period 2021.
Kao razloge za slabija očekivanja, kompanija je navela kombinovani uticaj više faktora, uključujući promene pravila privatnosti na Eplovom iOS operativnom sistemu i makroekonomske izazove, kao što su inflacija i problemi u lancu snabdevanja koji utiču na budžete oglašivača, preneo je Tanjug.
Sve o domaćoj i svetskoj ekonomiji