00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
I pradeda Viktora Troickog zadužio Srbiju
06:55
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Kada korisnici mogu da raskinu ugovor sa mobilnim i kablovskim operaterima

© Sputnik / Stringer / Uđi u bazu fotografijaEkran televizora sa belim šumom
Ekran televizora sa belim šumom - Sputnik Srbija, 1920, 29.12.2021
Pratite nas
Mnogi korisnici imale su problema sa kablovskim i mobilnim operaterima, ali malo je onih koji dokažu da su u pravu i da raskinu ugovor bez plaćanja raznih nadoknada.
Česti prekidi televizijskog i internet signala, a za raskid ugovora operater traži da se plati naknada. Korisnik dobio da plati tri računa više, jer je hteo da raskine ugovor, za koji je mislio da je istekao, a operater ga je automatski produžio i nije obavestio korisnika. Operater naplaćuje naknadu zbog selidbe. Naplaćuju i otkazni rok od mesec dana – samo su neke od pritužbi građana koje svakodnevno stižu u Nacionalnu organizaciju potrošača.
Korisnici mobilnih i kablovskih usluga bez naknade mogu da raskinu ugovor jedino ako operater promeni odredbe ugovora, a o tome ne obavesti korisnika.
Ako se ugovor raskida iz ličnih razloga, recimo zbog selidbe, naknada je neizbežna.
„Do relativno skoro operatori su uzimali naknadu koja se odnosila na preostali iznos mesečnih rata do isteka ugovora. To je definisano kao nepravična ugovorna odredba i tu smo imali nadzor i kontrolu operatora“, kaže Nikica Jovanović iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
Rešenje glasi da se naplaćuje naknada, ali najpovoljnija po potrošača. Građanima je najteže da dokažu da je kvalitet usluge loš.
„Mi nažalost raspolažemo negativnom statistikom. Mali je broj onih koji su dokazali da kvalitet nije dobar, teško vas puštaju operateri da raskinite ugovor i priznaju grešku“, ističe Jovanovićeva.
Bitne izmene ugovora operateri moraju da najave mesec dana ranije, pogotovo ako se menja cena. Ako dođe do nesporazuma, građani mogu da se obrate i RATEL-u.
„Ono što je bitno u prikupljanju podataka, ako Agencija ustanovi da je došlo do kršenja obaveza, mi nemamo mehanizam, ni kaznene mere prema operatorima“, poručuje Ana Skočić iz RATEL-a.
Ove godine, do 23. novembra, evidentirana su ukupno 2.452 prigovora u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija. Od tog broja 644 se odnose na pravo na raskid ugovora. Na prigovorima uglavnom sve i ostane, malo je onih koji svoja prava traže na sudu, piše RTS.
Prodavnica bele tehnike - Sputnik Srbija, 1920, 12.12.2021
SRBIJA
Počinje primena novog Zakona o zaštiti potrošača u Srbiji — koje su novine
Mobilni telefoni - Sputnik Srbija, 1920, 01.07.2021
Ukinut roming na Zapadnom Balkanu, cene telefoniranje sa Grčkom niže od 50 do 99 odsto
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala