Istraživanje, koje je obuhvatilo Beograđane, Nišlije i Novosađane, pokazalo je da potrošači ne misle o kvalitetu proizvoda, već su presudni ukus i cena.
Utvrđeno je i da ispitanici stariji od 56 godina u najvećem procentu biraju viršlu kao jedan od obroka.
Interesantno je da baš viršle ljudi povezuju sa prijatnim emocijama, navela je predsednica CEPS-a Vera Vida, dodajući da taj obrok podseća na lepe, rasterećene i prijatne trenutke iz detinjstva.
Više od polovine anketiranih navelo je da ne čita pažljivo spisak sastojaka proizvoda, uz obrazloženje da ne zna kako da proceni te informacije.
O proizvodima u najvećem procentu se informišu od prijatelja, a zatim putem medija, preko članova porodice ili tako što pročitaju neku informaciju na društvenim mrežama.
Najmanje se informišu od strane stručnjaka, tek svaki sedmi, a nijedan ispitanik nije naveo da prati neki portal koji se bavi temom kvaliteta namirnica i ishrane.
CEPS navodi da potrošači uglavnom veruju da ako se sve konzumira umereno i povremeno, mogu da uživaju u bilo kom proizvodu, preneo je Tanjug.
Pročitajte još: