00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Svet nastao ispod Gogoljevog šinjela
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Nove muke srpskih vozača: Uvezu automobil, plate carinu, a onda ne mogu da ga registruju

© Sputnik / Aleksandr Krяžev / Uđi u bazu fotografijaAuto servis, tehnički pregled
Auto servis, tehnički pregled - Sputnik Srbija
Pratite nas
Vozači u Srbiji susreli su se sa novim mukama: Uvezu polovan automobil iz inostranstva, plate carinu, ali onda ne mogu da ga registruju u našoj zemlji.

Problem nastaje kod AMSS ispitivanja, kada se utvrdi da su na automobilu obavljene neke modifikacije, kao što je tjuniranje, prenosi specijalizovani sajt „Polovni automobili“, kom se javilo više vozača sa tim problemom.

Ovog vikenda vozila će se uglavnom kretati u pravcu od Beograda ka Nišu - Sputnik Srbija
Šta vlasnici automobila sa „evro 3“ motorom u Srbiji moraju da znaju

Neki vozači su bili svesni da su automobili tjunirani, drugi nisu. U svakom slučaju, po nemačkim ili švajcarskim propisima bili su potpuno legalni, imali „papire“ o svim modifikacijama, regularno prolazili tamošnji tehnički pregled, bili registrovani...

Tako je, na primer, jedan vozač iz Švajcarske uvezao „hjundai“ sa motorom kojem je snaga podignuta sa 92 na 106 kilovata, i to pre nego što je automobil izašao iz salona, uz odobrenje prodavca i ovlašćenog servisa, pri čemu je ova modifikacija uredno zavedena u saobraćajnoj dozvoli. On je saznao da je automobil „čipovan“ tek kada su ga obavestili nakon AMSS ispitivanja.

U ovlašćenom „Hjundai“ servisu u Srbiji dobio je papir sa podacima o čipovanju u Švajcarskoj. Nažalost, taj papir nije bio od pomoći.

Drugi primer je „audi“ tjuniran u renomiranoj „ABT Sportslajn“ firmi specijalizovanoj za tjuniranje vozila „Folksvagen“ grupe. Za sve modifikacije postoje zvanična dokumenta i automobil je u potpunosti legalan, prolazi nemački tehnički pregled, registraciju...

Polovni automobili - Sputnik Srbija
Srbija postaje groblje najlošijih automobila na Balkanu /video/

Zbog povećanja snage imao je i novu nemačku saobraćajnu dozvolu u koju je upisana nova snaga motora posle „čipovanja“. Nažalost, ništa od te dokumentacije nije bilo od pomoći. Ovaj „audi“ nije prošao AMSS ispitivanje.

Zbog toga vozači koji samostalno žele da uvezu automobil moraju da budu svesni rizika koji im donosi kupovina tjuniranog automobila.

Na osnovu iskustava drugih vozača, velika je šansa da automobil neće proći AMSS ispitivanje, uprkos činjenici da je tjuning odradila neka renomirana kuća kao što je ABT, da je automobil godinama vožen u Švajcarskoj ili Nemačkoj, uredno prolazio tehnički pregled, da ima atest za svaku modifikaciju i slično.

Dakle, automobil može da se uveze i carini, jer carinske organe zanima jedino da li je automobil uvezen po našim propisima, ali ne i da li su na njemu rađene modifikacije. Ali, ne može da se registruje jer zbog modifikacija ne prolazi AMSS ispitivanje.

Pročitajte još:

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala