Ovogodišnja parola budvanskih hotelijera mogla da glasi: Borba za svakoga gosta, praćena nezapamćeno niskim cenama, kako bi se spasilo šta se spasiti može, pišu Vijesti.
Napuniti gotovo 17 hiljada ležajeva u 129 hotela na Budvanskoj rivijeri, veliki je izazov. Promotivne akcije praktično su preplavile društvene mreže, s ciljem da se animira što više turista.
Direktorka marketinga HG “Budvanska rivijera” Sanela Kahrović kaže da je naziv ovogodišnje kampanje - “Odmor koji ste zaslužili“.
“I u ovoj specifičnoj sezoni ponudili smo modele turističkih aranžmana za koje vlada veliko interesovanje prvenstveno domaćeg tržišta. U okviru ove kampanje obezbeđene su specijalne cene koje su i do 35 odsto niže od standardnih za ovaj period, dok je boravak za decu do 10 godina besplatan.
Ishod sezone niko ne može da prognozira, jer se iz dana u dan usled razbuktale pandemije, pogotovo u državama regiona, menjaju odluke vlasti i preduzimaju mere za suzbijanje širenja virusa.
Pročitajte još: