Kroz zanimljive postove na digitalnim platformama banke odlučili smo da ih dodatno podržimo i odužimo im se što su izabrali Zberbank za svoju banku, saopštavaju iz najveće ruske banke koja posluje i na tržištu Evrope i Srbije.
„Pandemija virusa kovid 19 mnoge privrednike je motivisala da svoje poslovanje prilagode nastaloj situaciji. Zberbanka je prepoznala napore i izazove s kojima su se klijenti suočili i kroz objave na društvenim mrežama pružila im dodatni vetar u leđa“, kaže se u saopštenju.
U Zberbanci su se, kako kažu, vodila istraživanjima koja su pokazala da je tokom vanrednog stanja zabeleženo značajno povećanje korišćenja društvenih mreža.
„Baš iz tog razloga, Zberbanka je izabrala ovaj kanal komunikacije da kroz kreativna rešenja reklamira svoje klijente koji su uspeli da zadrže kvalitet i kontinuitet u radu. Partnerski odnos je nešto na šta Zberbanka stavlja svoj fokus u saradnji sa klijentima u svim segmentima poslovanja. Kako je saradnja na polju korišćenja finansijskih proizvoda i usluga već uspešno ostvarena, kroz ovakvu akciju Zberbanka je pokazala da je banka na koju klijenti mogu da se oslone“, saopštavaju iz Zberbanke.
Zberbanka je banka koja posebnu pažnju posvećuje zadovoljstvu svojih klijenata i rađanju partnerskih odnosa sa njima i na ovaj način su, kako kažu, želeli da im se oduže zbog toga što su se odlučili za Zberbanku.