Ekspert smatra da je čudna putanja „boinga“ nakon što je nestao sa radara dokaz da je avion otet. Prema mišljenju Lermonta, sumnjivo je i to što je avion leteo na granici vazdušnog prostora Vijetnama i Malezije.
Prema podacima vojnih radara, avion se okrenuo za 180 stepeni, proleteo iznad Malajskog moreuza, a zatim se okrenuo prema Indijskom okeanu. Program ili autopilot koji bi mogao da vozi tom putanjom nije postojao u „boingu“, tvrdi Lermont. Cilj te putanje je bio da se avionu izgubi svaki trag. Pritom, otmičar je imao iskustvo u pilotiranju takvim avionom, jer je znao koje su „slepe“ zone za radare, piše „Ekspres“.
Ekspert Džef Vajs se slaže sa svojim kolegom. On je siguran da je avion leteo suviše agresivno, što nije uobičajeno za takav tip letelice.
Vajs smatra da je u nestanak MH370 umešana vojno-obaveštajna služba Rusije, ali nije objasnio na čemu zasniva takve zaključke. Navodno, Rusi koji su bili u „boingu“ su mogli da uđu u podatke aviona i stvore lažan trag, dok su pronađeni „ostaci“ podmetnuti kao dokazi.
Prema mišljenju Vajsa, Rusija je želela da skrene pažnju sveta sa događaja na Krimu. Ekspert tu verovatno misli na referendum na Krimu. Vajs očigledno nije uzeo u obzir da je „boing“ nestao 8. marta, a da je referendum na Krimu održan 16. marta. Ekspert nije objasnio u čemu je bio interes Rusije da skrene pažnju javnosti, ako su se stanovnici Krima vratili u sastav Rusije u skladu sa međunarodnim zakonima. Vajs nije objasnio ni gde je nestalo 230 putnika aviona.