Prva varijanta ovog aviona, kako je rekao, trebalo bi da se pojavi već 2021. godine, što će reći da će prvi prototip biti spreman najverovatnije do 2023.
Trenutno se radi na projektovanju, ali je pristup ovom radu, kako je ocenio, daleko sistematičniji nego što je to bio slučaj sa britansko-francuskim „Konkordom“ ili sa sovjetskim Tu-144.
Govoreći o motorima ovih novih aviona, Sipalo je rekao da se projektanti orijentišu uglavnom na vojnu industriju, ili pak modernizaciju određenih civilnih verzija, ali da takvih rešenja još uvek nema ni u Rusiji, ni u inostranstvu.
Podsetimo, prethodne varijante ovih superbrzih aviona nisu zaživele jer je supersonično komercijalno letenje bilo preskupo da bi bilo isplativo. Naime, bila je potrebna neverovatno velika količina goriva da bi se postigla konstantna brzina od preko dva maha, što je rezultiralo da su karte bile preskupe, te su samo izuzetno imućni ljudi bili u mogućnosti da lete tim avionima.