Međutim, nakon šest godina i četvrt miliona bicikala kasnije, kako piše „Njujork tajms“, kompanija je poznata u Silicijumskoj dolini.
Pre današnje investicije, „Peloton“ je objavio da je dobio 550 miliona dolara od istaknutih investitora pod vođstvom TCV, poznatog po investiranju u „Fejsbuk“, „Netfliks“ i „Linkdin“.
„Peloton“ je sad dobio milijardu dolara i vrednost kompanije se popela na 4 milijarde dolara.
Kombinacija hardvera (sobnih bicikala) i softvera (video-predavanja), koja je u početku odbijala investitore, sada se smatra prednošću. Nakon što „Peloton“ proda kupcima bicikl za 1,995 dolara, kompanija naplaćuje mesečnu pretplatu od 39 dolara za video-predavanja.
Jai Hoag, generalni partner TCV, uporedio je poslovni model sa „Eplovim“, „Ajfonovim“ i „Apstorovim“ i rekao da ga je „Pelotonov“ mesečni prihod od pretplate podsetio na „Netfliks“ i „Spotifaj“.
„Oni (’Peloton‘) imaju sličnu priliku za preoblikovanje fitnesa“, rekao je Hoag.
Sada, „Pelotonovim“ stopama kreće nekoliko start-ap kompanija, od kojih neke kopiraju „Peloton“, a druge kao „Miror“ prodaju fitnes opremu zajedno sa video-časovima pilatesa i joge.
Izvor: Njujork tajms