00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Dobitna ideja: Pedalama stigli do četiri milijarde dolara

CC0 / Pixabay / Vožnja bicikla
Vožnja bicikla - Sputnik Srbija
Pratite nas
Za prve dve godine poslovanja kompanije za fitnes „Peloton“ investitori nisu shvatali biznis kompanije. Osnivači kompanije su ubeđivali investitore da će mešavina sobnih bicikala i prikazivanje video- predavanja u toku vežbanja funkcionisati. Morali su da prikupe novac iz mreže od preko 200 takozvanih „anđela investitora“ da bi počeli da rastu.

Međutim, nakon šest godina i četvrt miliona bicikala kasnije, kako piše „Njujork tajms“, kompanija je poznata u Silicijumskoj dolini.

Američki vojnik u Avganistanu (arhiva) - Sputnik Srbija
Aplikacija za fitnes otkrila američke tajne baze po celom svetu

Pre današnje investicije, „Peloton“ je objavio da je dobio 550 miliona dolara od istaknutih investitora pod vođstvom TCV, poznatog po investiranju u „Fejsbuk“, „Netfliks“ i „Linkdin“.

„Peloton“ je sad dobio milijardu dolara i vrednost kompanije se popela na 4 milijarde dolara.

Kombinacija hardvera (sobnih bicikala) i softvera (video-predavanja), koja je u početku odbijala investitore, sada se smatra prednošću. Nakon što „Peloton“ proda kupcima bicikl za 1,995 dolara, kompanija naplaćuje mesečnu pretplatu od 39 dolara za video-predavanja.

Dizač tegova - Sputnik Srbija
Teroristički fitnes: Postao član DAEŠ-a da bi smršao

Jai Hoag, generalni partner TCV, uporedio je poslovni model sa „Eplovim“, „Ajfonovim“ i „Apstorovim“ i rekao da ga je „Pelotonov“ mesečni prihod od pretplate podsetio na „Netfliks“ i „Spotifaj“.

„Oni (’Peloton‘) imaju sličnu priliku za preoblikovanje fitnesa“, rekao je Hoag.

Sada, „Pelotonovim“ stopama kreće nekoliko start-ap kompanija, od kojih neke kopiraju „Peloton“, a druge kao „Miror“ prodaju fitnes opremu zajedno sa video-časovima pilatesa i joge.

 

Izvor: Njujork tajms

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala