Selak je u Dnevniku Nove TV izneo niz kritika na nabavku izraelskih aviona.
„Imao sam priliku da letim na borbenom avionu F-16. To je odličan, agilan i visoko manevrabilan avion koji je dobro opremljen. Sjedinjene Američke Države su ponudile blok 70,72 što je naučna fantastika, tu su i avioni ponuđeni od Grka i Izraelaca. Avioni koji će doći u Hrvatsku, a biće stariji od pilota koji će njima leteti, nisu dobra opcija za Hrvatsku“, rekao je Selak, a prenosi portal „Indeks“, koji u naslovu navodi da su avioni „stare kante“.
„Ne favorizujem nijedan avion i nemam nikakvo interesovanje, ali želim da upozorim da se naši piloti na izraelskim F-16 zasigurno neće naleteti. Najveća mana F-16 ’Barak‘ je što su njime leteli Izraelci koji su najbolji piloti na svetu i najbolje ga koriste. Oni su ih izraubovali. Kad je avion proizveden osamdesetih godina prošlog veka, proizvođač je jasno naveo da je njegov životni vek 30 godina i 8.000 sati. Ti avioni su već leteli toliko“, zaključio je Ivan Selak.
Ipak, hrvatski penzionisani general Anton Tus ima potpuno drugačije mišljenje od Selaka.
„On ima te resurse, to nisu potrošeni resursi, kada bi oni bili sa životnim vekom od 30 i više godina, onda bi on bio u pravu, ali s 20 godina to je pola njegovog životnog veka. To još nije otpisan avion, njemu će trebati od 15 do 20 godina pre nego što bude morao da se zameniti. To je sasvim normalno, pravi pilot jasno voli da ima novi avion. Mislim da su ti avioni u normalnom stanju, samo treba sprovoditi redovne preglede i tehnička ispitivanja“, rekao je Tus o starosti aviona.