Kompanija je pre nekoliko meseci predstavila „Centar za odgovor na krizne situacije“ kako bi pružila korisne informacije žrtvama, ali i pomogla njihovim prijateljima i porodici da se prijave na njih. Dugme za donacije je najnoviji korak u pružanju pomoći žrtvama, piše „Nekst veb“.
Kompanija „Fejsbuk“ će sarađivati sa neprofitnom organizacijom „Global Giving“ koja radi sa partnerskim organizacijama kako bi pronašla najbolje načine distribucije sredstava. Na taj način korisnici Fejsbuka i entuzijasti mogu da uplaćuju novac za krizno područje bez izbora određene organizacije.
Aša Šarma, menadžer za društvenu odgovornost kompanije „Fejsbuk“, izjavio je da se nada da će taj alat povezati entuzijaste i donatore sa područjima koja imaju najveće potrebe.
„Nakon katastrofe, ljudi u pogođenim područjima često imaju ogromne potrebe za pomoći za oporavak i obnovu, dok drugi koji nisu pogođeni žele da pomognu zajednicama na bilo koji način. Naš cilj je da na ’Fejsbuku‘ stvorimo alate koji olakšavaju ljudima da pomognu svojoj zajednici i zajednicama da kojih im je stalo, kako bi se oporavile od krize.“
Kompanija „Fejsbuk“ je napravila još jedan human gest — obećala je da će se odreći svih naknada za donacije poslane pomoću dugmeta za „Krizne donacije“.