Kako se navodi, na toj trasi, asfaltirano je 4,5 od ukupno 12,5 kilometara, ali će morati da se radi ispočetka, jer su uočena brojna oštećenja, a utvrđeno je i da su majstori ugradili glinu u osnovu auto-puta. Za te radove biće potrebno oko milijardu dinara, odnosno više od osam miliona evra.
„Novosti“ pišu da su krivične prijave podnete i protiv direktora građevinskih preduzeća PZP „Beograd“ Bore Jelića, AS „Putevi Užice“ Milana Bojovića i Ratomira Todorovića, direktora AD „Planum“, koje su bile izvođači radova.
Na spisku osumnjičenih su i inženjeri sa Instituta za puteve, „Koridora Srbije“ i Saobraćajnog instituta CIP, koji su bili angažovani kao nadzorni organ i trebalo je da ukažu na propuste i korišćenje neadekvatnog materijala.
„Novosti“ pišu i da su u Ministarstvu, posle izveštaja Saobraćajnog instituta CIP i „Puteva Srbije“ o stanju ove saobraćajnice, odlučili da nadležni pravosudni organi utvrde da li postoji i kolika je odgovornost ljudi koji su radili na ovom projektu, jer će sanacija već urađenog auto-puta morati da se plati iz budžeta.
Izgradnja ove deonice započela je 2010, a završena 2014. godine, a radovi su koštali 75 miliona evra iz republičkog budžeta, što znači da je direktnu kontrolu nad plaćanjem imalo resorno ministarstvo, čiji je ministar u to vreme bio Milutin Mrkonjić, dodaju „Novosti“.