Umesto razgovora sa rukovodstvom kompanije, direktorka Odeljenja za komunikacije u oblasti politike, Emili Horn, predložila je dopisniku Sputnjika da iskoristi saopštenje na korporativnom blogu.
Među pitanjima je bio zahtev da se potvrdi kakav su uticaj, prema mišljenju Tvitera, RT i Sputnjika mogli da imaju na izbore u SAD i da li kompanija vidi nešto nezakonito u radu ruskih medija.
Takođe, dopisnik Sputnjika planirao je da pita koliko je ekonomski isplativo bilo odbijanje mogućih komercijalnih ugovora. Osim toga, on je želeo da dobije komentar o činjenici da je Tviter u vreme izbora sam predlagao RT-u da investira više od tri miliona dolara za oglašavanje i blokirao reklamu televizije 10 meseci nakon odbijanja reklamnog ugovora.
Jedno od pitanja bilo je i kako je moguće odbiti reklamiranje Sputnjika, ako ova agencija nikada nije platila kompaniji za reklamu. Još jedno pitanje odnosilo se na to kako „Tviter“ ocenjuje rusko tržište i da li se očekuju ikakve promene nakon izjava ruskih vlasti da će na poteze „Tvitera“ uslediti odgovor.
O mogućim uzvratnim dejstvima ranije je za Sputnjik govorila portparolka Ministarstva spoljnih poslova Rusije Marija Zaharova. Ona je odluku „Tvitera“ o RT-u i Sputnjiku proglasila još jednim agresivnim korakom usmerenim na blokiranje ruskih medija i rezultatom pritiska Sjedinjenih Američkih Država.
U četvrtak je američka društvena mreža „Tviter“ saopštila da je odlučila da blokira oglašavanje sa kanala u vlasništvu ruskih medija RT-a i Sputnjika. U saopštenju kompanije se naglašava da je odluka doneta na osnovu istrage „mešanja Rusije“ u predsedničke izbore u SAD 2016. godine. Pritom se ispostavilo da je tokom predizborne kampanje „Tviter“ sam predlagao RT-u da postavi veliki broj reklama, a potom je to sakrio od obaveštajnog odbora SAD. RT je ponudu „Tvitera“ odbio. Sputnjiku je saopštio da agencija nikada nije koristila platnu promociju na Tviteru.