00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Šta nam govore liste najboljih filmova i ima li smisla rukovoditi se njima?
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Put svile i rajski vrtovi
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Kuzmanović: Minimum 18 pobeda, ali i svaki koš će odlučiti učesnike plej-ofa Evrolige
20:00
60 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Simonjanova: Američki mediji u Rusiji osetiće svu nežnost ruskog odgovora

© Sputnik / Ilья Pitalev / Uđi u bazu fotografijaGlavna urednica RT Margarita Simonjan
Glavna urednica RT Margarita Simonjan - Sputnik Srbija
Pratite nas
Glavni urednik televizije RT Margarita Simonjan komentarisala je izveštaj kompanije „Tviter“ o „mešanju Rusije“, u kojem su navedeni ugovori sa televizijom o oglašavanju na ovoj društvenoj mreži.

„Nadam se da Džek (direktor Tvitera Džek Dorsi) neće zaboraviti da saopšti Kongresu kako je Tviter ponudio portalu RT-a (RT.com) da potroši veliki novac na reklamnu kampanju za izbore u SAD“, napisala je Simonjanova na svom nalogu.

Simonjanova je izrazila žaljenje zbog ovog koraka, između iostalog i zbog mogućih recipročnih mera Rusije prema američkim medijima.

„Priznajem da nisam verovala da Tviter vode američke obaveštajne agencije. Mislila sam da je to teorija zavere. Ali Tviter je upravo ovo priznao. Mnogo mi je žao. Posebno mi je žao zato što će američki mediji u Rusiji sada verovatno osetiti svu nežnost ruskih recipročnih mera“, rekla je Simonjanova za Sputnjik. 

​Početkom oktobra, glavna i odgovorna urednica izjavila je da Tviter ponudio televiziji reklamnu saradnju. Prema njenim rečima, tu nije bilo nikakvih „mutnih“ šema, dok je partner televizije bio prisiljen da otkrije poslovnu tajnu.

U septembru su predstavnici Tvitera govorili na zatvorenim saslušanjima u Odboru za obaveštajne poslove američkog Senata i govorili o „mešanju Rusije“ u politiku zemlje i radu RT-a u američkom segmentu društvene mreže. Prema tvrđenju Tvitera, 2016. godine televizija je potrošila više od 274 hiljade dolara za oglašavanje u SAD preko naloga @RT_com, @RT_America i @ActualidadRT. Pri tome rukovodstvo mreže konstatuje da su preko tih naloga reklamirane vesti.

FBI i Kongres istražuju navodno mešanje Rusije u američke izbore, kao i moguće veze sa Moskvom predsednika Donalda Trampa. Kremlj i Bela kuća su više puta odbacivali ove optužbe.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala