„Nadam se da Džek (direktor Tvitera Džek Dorsi) neće zaboraviti da saopšti Kongresu kako je Tviter ponudio portalu RT-a (RT.com) da potroši veliki novac na reklamnu kampanju za izbore u SAD“, napisala je Simonjanova na svom nalogu.
Hope @jack won’t forget to tell @congressdotgov how @Twitter pitched @RT_com to spend big $$s on US elex ad campaign. pic.twitter.com/7GqoEoSaY8
— Margarita Simonьяn (@M_Simonyan) October 26, 2017
Simonjanova je izrazila žaljenje zbog ovog koraka, između iostalog i zbog mogućih recipročnih mera Rusije prema američkim medijima.
„Priznajem da nisam verovala da Tviter vode američke obaveštajne agencije. Mislila sam da je to teorija zavere. Ali Tviter je upravo ovo priznao. Mnogo mi je žao. Posebno mi je žao zato što će američki mediji u Rusiji sada verovatno osetiti svu nežnost ruskih recipročnih mera“, rekla je Simonjanova za Sputnjik.
Početkom oktobra, glavna i odgovorna urednica izjavila je da Tviter ponudio televiziji reklamnu saradnju. Prema njenim rečima, tu nije bilo nikakvih „mutnih“ šema, dok je partner televizije bio prisiljen da otkrije poslovnu tajnu.
U septembru su predstavnici Tvitera govorili na zatvorenim saslušanjima u Odboru za obaveštajne poslove američkog Senata i govorili o „mešanju Rusije“ u politiku zemlje i radu RT-a u američkom segmentu društvene mreže. Prema tvrđenju Tvitera, 2016. godine televizija je potrošila više od 274 hiljade dolara za oglašavanje u SAD preko naloga @RT_com, @RT_America i @ActualidadRT. Pri tome rukovodstvo mreže konstatuje da su preko tih naloga reklamirane vesti.
FBI i Kongres istražuju navodno mešanje Rusije u američke izbore, kao i moguće veze sa Moskvom predsednika Donalda Trampa. Kremlj i Bela kuća su više puta odbacivali ove optužbe.