Kako je postao promo lice tog proizvoda za sad nije poznato, ali pretpostavlja se da je njegova fotografija preuzeta sa jednog sajta za koji se Jeličić ranije fotografisao.
„Prijatno sam iznenađen što se nalazim na ambalaži ruske slatke pavlake, koju sam ranije i sâm koristio. Pokušaću da stupim u kontakt sa kompanijom i saznam kako su moje fotografije uopšte dospele do njih, a ne isključujem ni mogućnost saradnje, s obzirom na to da se profesionalno bavim poslastičarstvom u Srbiji, kao i da sam dugi niz godina živeo i radio u Rusiji“, kaže Jeličić za Sputnjik.
Jeličić je sedam godina radio kao šef u jednoj od najpoznatijih moskovskih poslastičarnica, dok je još oko pola godine rukovodio i poslastičarnicama koje pripadaju lancu poznatih restorana u Permu.
U Beograd se vratio 2012. godine, gde je danas glavni poslastičar u najvećoj proizvodnji kolača na Balkanu.
Dobitnik je i brojnih međunarodnih priznanja, uključujući i Međunarodni kremaljski sajam poslastičarstva u Moskvi, gde je osvojio drugo mesto u kategoriji sitnih kolača i gde se proslavio u pravljenju skulptura od čokolade.
Tokom boravka u Moskvi završio je i kurs kod čuvene Elene Šramko, višestruke svetske prvakinje u poslastičarstvu, koja je u ruskim medijima poznata i pod nadimkom „Šugar Lejdi“.
Svojevremeno je impresionirao i čuvenog holandskog poslastičara Rudolfa van Vina na konkursu „Poslastičarska groznica“ u Beogradu. Višečlani žiri, na čelu sa Vinom, dodelio je Jeličiću prvo mesto u takmičenju dekorisanja torti.
Danas Jeličić obilazi najveće sajmove poslastičarstva u Evropi, konstantno se profesionalno usavršava i prati najnovije trendove u toj oblasti.
„U poslednjih dve-tri godine trend u poslastičarstvu su torte i kolači sa staklastim glazurama, neobičnog spoja ukusa, a preferiraju se prirodni ukusi i sastojci“, otkriva Jeličić, dodajući da pod „neobičnim spojem“ podrazumeva kombinaciju čokolade, marakuje i nane ili kombinaciju crne čokolade, pistaća i maline.
Upoređujući rusko i srpsko tržište na tom polju, Jeličić priznaje da je veći izazov raditi u Rusiji, jer je veća konkurencija.
„A što je veća konkurencija to više stremiš da budeš bolji u svom poslu“, dodaje on.
Prema njegovim rečima, Rusi u poslednje vreme streme ka novitetima i prate evropsko poslastičarstvo i trendove, dok „srpski kupci teško prihvataju nove tendencije, ali se i to polako usvaja“.
„Osim toga, u Rusiji postoji tradicija konzumiranja kolača uz čaj ili kafu, a kod nas se kolači i torte uglavnom kupuju namenski, za razna slavlja — slave, rođendane, krštenja, svadbe…“, kaže on.
Na pitanje da li planira da se ponovo vrati u Rusiju, Jeličić kaže:
„Nikad se ne zna!“
Takođe, ističe da bi „voleo da makar još jednom prošeta Crvenim trgom“.