Rekli ste da 12 odsto odraslih u Srbiji prati „Glas Amerike“, ali to se ne primećuje u srpskoj javnosti. Sputnjik ima redakciju u Beogradu, vode radio-stanicu, imaju razrađen sajt. Kada uporedite koliko puta se Sputnjik spominje u srpskim medijima, a koliko „Glas Amerike“, očigledno je da Rusi dobijaju ovu bitku…
— To možda upravo pokazuje da treba da radimo više nego ikad, a ne da nismo potrebni, da mi kao država čitavu tu situaciju moramo da shvatimo mnogo ozbiljnije. „Glas Amerike“ tu situaciju shvata ozbiljno, a sad mislim da je red na čitavu Ameriku da odluči šta je njen glas u svetu.
Čini se, međutim, da je Sputnjik bolje prilagođen na novu realnost digitalnih medija, a da „Glas Amerike“ još živi u doba Hladnog rata.
— Upravo to je bio jedan od naših najvećih izazova za ovih godinu i po dana. Veoma kasno smo se uključili u digitalne medije i mislim da smo za kratko vreme veoma napredovali. Sjajna stvar kod digitalnih medija jeste u tome da vam nisu potrebni milioni za opremu. S tim možete brzo da uhvatite korak. Sada, kada smo se fokusirali na to, jedan od najvažnijih izazova će nam biti da postanemo efikasniji u digitalnom svetu.
Amanda Benet je, inače, dugogodišnji izveštač iz Kine za „Volstrit žurnal“, bivša članica borda „Pulicerove nagrade“, autorka šest knjiga i nekadašnja direktorka agencije „Blumberg“.