Novi „biser“: Nacionalne manjine krive za loše znanje hrvatskih učenika

© Fotolia / Syda ProductionsUčenici u osnovnoj školi
Učenici u osnovnoj školi - Sputnik Srbija
Pratite nas
Državni sekretar u hrvatskom Ministarstvu nauke i obrazovanja Matko Glunčić okrivio je za loše rezultate koje su u istraživanju znanja OECD pokazali učenici iz Hrvatske, pored ostalog i to što su „u statistiku ušla i deca s posebnim potrebama i nacionalne manjine“.

On je u programu televizije N1 rekao da su u Hrvatskoj u statistiku za istraživanje u okviru Međunarodnog programa procene učeničkih postignuća (PISA) ušli svi učenici, ostavljajući sumnju kako se u nekim evropskim zemljama lažiraju rezultati.

Radi se o najvećem svetskom obrazovnom istraživanju znanja i veština učenika starosti od 15 godina u okviru Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD) — PISA 2015.

Ustaške uniforme u Zadru - Sputnik Srbija
Ko s ustašama tikve sadi...

Upitan za paradoks da je u hrvatskim školama dve trećine odlikaša i vrlo dobrih, a da u međunarodnim istraživanjima Hrvatska postiže ispodprosečne rezultate, Glunčić je odgovorio:

„U ove rezultate ulaze prosečni rezultati. Ne uzimamo samo najbolje. U nekim evropskim zemljama kažu lošijim učenicima da na dan testiranja ne dođu na nastavu“.

„Kod nas su u statistiku ušla i deca s posebnim potrebama i nacionalne manjine“, dodao je državni sekretar.

Voditeljka ga je upitala da objasni kakve veze ima to što je neko pripadnik nacionalne manjine.

„Nisam tako mislio, nego mi uzimamo sve zajedno unutra“, pokušavao je Glunčić da objasni, ali nije uspeo, navodi hrvatski portal „Indeks“.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala