Anketa: Američki mediji pristrasno izveštavali o izborima

© REUTERS / Axel SchmidtKartonske figure Donalda Trampa i Hilari Klinton na izbornoj zabavi u Berlinu
Kartonske figure Donalda Trampa i Hilari Klinton na izbornoj zabavi u Berlinu - Sputnik Srbija
Pratite nas
Prema podacima anketiranja Sputnik.Mišljenja, većina Amerikanaca (80 odsto) smatra da su mediji bili pristrasni prema jednom od kandidata prilikom izveštavanja o predsedničkim izborima u SAD.
Novoizabrani američki predsednik Donald Tramp pozdravlja pristalice u Njujorku - Sputnik Srbija
Trampova pobeda — osveta poniženih i uvređenih

Pritom, više od polovine stanovnika SAD (59 odsto) odgovorilo je da su neobjektivni bili i lokalni i nacionalni mediji. Anketiranje je u SAD sprovela istraživačka kompanija Ti-En-Es za informacionu agenciju i radio Sputnjik.

Prema podacima anketiranja, 16 odsto Amerikanaca smatra da su nacionalni mediji davali prednost jednom od kandidata, a da su, pritom, lokalni mediji ostali objektivni. Nasuprot tome, 5 odsto Amerikanaca smatra da su samo lokalni mediji bili pristrasni, a da nacionalni nisu. Broj onih koji smatraju da su američki mediji izbalansirano davali informacije o kandidatima iznosi svega 20 odsto.

Anketiranje je sprovela istraživačka kompanija Ti-En-Es po narudžbini informacione agencije i radija Sputnjik od 3. do 7. novembra 2016. godine u SAD.

© SputnikRezultati ankete
Rezultati ankete - Sputnik Srbija
Rezultati ankete

Na pitanje „Ako se razmatra predsednička kampanja u SAD, šta mislite, koliko su mediji bili pristrasni prema jednom od kandidata“ odgovorilo je 1.012 ispitanika starosti između 18 i 64 godine. Maksimalna greška uzorka za podatke u celini za zemlju iznosi +/- 3,1 odsto, uz interval poverenja od 95 odsto.

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala