Pritom, više od polovine stanovnika SAD (59 odsto) odgovorilo je da su neobjektivni bili i lokalni i nacionalni mediji. Anketiranje je u SAD sprovela istraživačka kompanija Ti-En-Es za informacionu agenciju i radio Sputnjik.
Prema podacima anketiranja, 16 odsto Amerikanaca smatra da su nacionalni mediji davali prednost jednom od kandidata, a da su, pritom, lokalni mediji ostali objektivni. Nasuprot tome, 5 odsto Amerikanaca smatra da su samo lokalni mediji bili pristrasni, a da nacionalni nisu. Broj onih koji smatraju da su američki mediji izbalansirano davali informacije o kandidatima iznosi svega 20 odsto.
Anketiranje je sprovela istraživačka kompanija Ti-En-Es po narudžbini informacione agencije i radija Sputnjik od 3. do 7. novembra 2016. godine u SAD.
Na pitanje „Ako se razmatra predsednička kampanja u SAD, šta mislite, koliko su mediji bili pristrasni prema jednom od kandidata“ odgovorilo je 1.012 ispitanika starosti između 18 i 64 godine. Maksimalna greška uzorka za podatke u celini za zemlju iznosi +/- 3,1 odsto, uz interval poverenja od 95 odsto.