„Na deonici gradilišta krimskog mosta na ostrvu Tuzla sprovedena je prva tehnološka operacija postavljanja kolovoznih ploča. Monolitna konstrukcija formirana je na četiri luka mosta. Ubuduće će na njenoj površini biti postavljen kolovozni zastor“, navodi se u saopštenju.
Zamenik direktora kompanije „Tamanj“ Kajrat Tursunbekov rekao je da je ovo glavna deonica.
„Ovde mi faktički izrađujemo tehnička rešenja koje su dali projektanti i prenosimo ih sa papira na realne uslove gradnje“, objasnio je Tursunbekov.
Automobilski deo krimskog mosta sastoji se od dva kolovoza, od kojih svaki ima dve saobraćajne trake.
„Prvo betoniramo deonicu u pravcu Kerča. Zatim ćemo preći na izgradnju kolovoza za automobile koji se kreću u suprotnom smeru“, rekao je šef deonice Vitalij Dunajc.
Kerčki most će biti najduži u Rusiji. Njegova dužina iznosiće 19 kilometara. Planirano je da se za automobilski saobraćaj most otvori 2018, a za železnički 2019. Trenutno su glavne arterije koje povezuju Krim sa kopnenim delom Rusije kerčki trajekt i aerodrom „Simferopolj“.