Pekinška kompanija „Tutu“ je prvi svetski brend koji nakit oplemenjuje visoko-tehnološkom socijalnom komunikacijom i na taj način ga čini ne samo lepim, već i funkcionalnim.
Od kada su naočare kompanije „Gugl“ donele novi koncept „nosivih uređaja“, u svetu su se pojavili razne spravice. Međutim „Tutu“ smatra da je njihov nakit pre svega modni proizvod. Za razliku od drugih poznatih brendova, ta kompanija je odlučila da se ne ograničava na jedan određeni proizvod, već je predstavila svoje proizvode u serijama ili kolekcijama.
Evo kako izgleda pametni nakit: lupkanje ili protresanje čini da ogrlica ili narukvica sa ugrađenim strujnim kolom radi kao pedometar, kalkulator za potrošnju kalorija, podsetnik za one koji previše sede ili kao monitor za štetne ultravioletne zrake. Takođe ga možete prebaciti na svetleći režim da bi nakit neprestano blještao, što će omogućiti da zasigurno „zasijate kao dijamant“.
Upareni sa blututom nosioci nakita čak mogu i da komuniciraju lupkanjem ili protresanjem svojih modnih detalja. Pomoću nakita mogu da se pošalju razne poruke, od „Nedostaješ mi“ do „Izvini“.
Svaki komad pametnog nakita u maloprodaji se prodaje po ceni od hiljadu do dve hiljade juana (150 do 300 dolara).
Inovativni brend za proizvodnju nakita, koji su zajednički osnovali kineski internet preduzetnik Vang Đieming i italijanski dizajner Marko del Mazo, debitovao je u oktobru 2015. godine u Milanu. Serijska proizvodnja počela je u junu, a od kraja jula 2016. godine počela je prodaja preko interneta na njihovoj onlajn prodavnici.
Kompanija „Tutu“ je saopštila da će uskoro lansirati još kolekcija pametnog nakita sa poboljšanim funkcijama, od kojih će deo nakita biti za muškarce.