Plovni prolaz Krimskog mosta leži na dva masivna stuba-nosača koji se grade iza granica plovnog puta i ne utiču na zonu plovidbe. Izgradnja ovih stubova vrši se u fazama i trajaće ukupno oko 12 meseci.
„Odmah nakon ostrva Tuzla most postepeno počinje da se penje i približava plovnom delu i ovde dostiže maksimalnu visinu od 35 metara iznad nivoa vode. Nakon još 45 metara nalazi se najviša tačka luka. To jest, ukupna visina plovnog dela mosta je 80 metara. Iste visine je Troicka kula u moskovskom Kremlju“, rekao je glavni inženjer kompanije „Uprdor Tamanj“ Jurij Safonov.
Građevinski radnici rade zajedno sa roniocima. Majstori podvodnog zanata proveravaju delove morskog dna, na kojima će se kasnije odvijati građevinsko-montažni radovi. Oni čiste akvatoriju od stranih tela: sidra, armature, automobilskih guma, opreme za ribolov.
Kerčki most biće najduži most u Rusiji sa 19 kilometara dužine. Do decembra 2018. godine, objekat će biti otvoren na drumski saobraćaj, a vozovi će početi da ga koriste 2018.