„Hiljaditi šip je prizmastog oblika i nalazi se u temelju stuba pruge na kerčkoj strani“, navodi se u saopštenju.
Pobijanje šipova odvija se bez prestanka. U principu, graditelji moraju da postave više od sedam hiljada šipova, od kojih su skoro hiljadu prizmasti stubovi preseka 400 puta 400 mm.
Sa tamanske strane u osnove drumskih i železničkih puteva pobijaju se armirani šipovi kojih će biti skoro 800 komada. Nosači u vodama moreuza i na ostrvu Tuzla predstavljaju delove najsloženije geologije i postavljaju se na čelične cevaste šipove kojih ima više od 5,5 hiljada.
„Krimski most se istovremeno gradi na osam lokacija. Za organizovanje izgradnje izrađena je sva neophodna pomoćna infrastruktura: pristupni putevi, skladišta, betonske instalacije i pomoćni objekti u Kerču i Tamani“, navodi se u saopštenju.
Na izgradnji je angažovano više od dve i po hiljade ljudi iz različitih regiona Rusije, uključujući i Krasnodarski kraj i Krim.
Kerčki most biće najduži most u Rusiji i njegova dužina iznosiće 19 kilometara. Do decembra 2018. objekat će biti otvoren na drumski saobraćaj, a vozovi će početi da ga koriste 2018. godine.