Za izgradnju pilona utrošeno je 400 tona metalne konstrukcije i 250 kubnih metara betona. Most će prema projektu imati 595 pilona, a za njihovu gradnju biće postavljeno više od pet i po hiljada šipova.
Glavni inženjer Uprave za puteve „Tamanj“ Jurij Safonov izjavio je da je trenutno u radu 57 pilona na pet sektora projekta.
„Postavljeno je već 450 šipova različitog tipa, trenutno se polaže više od 100 šipova, postavljaju rešetke i prave tela nosača“, izjavio je on.
Pilon broj 173 postavljen je na osnovi od osam cevastih šipova prečnika 1420 milimetara, uronjenih na dubinu od 76 metara.
Visina prvog pilona je samo tri metra. Zajedno sa nosećom konstrukcijom pilon će podići most na visinu od oko sedam metara. Kako se budu kretali iznad vode, piloni će rasti i doći do visine od 35 metara nad vodom.
„Na strani Tuzla završava se izgradnja još nekoliko pilona za drumski i železnički most“, navodi se u izveštaju.
Pritom se na kerčkoj strani, gde je zemljište povoljnije za izgradnju, podižu prvi piloni za železnički most.
Kerčki most spojiće Krim sa kopnenim delom Rusije.