Do kraja godine u Rusiji bi trebalo da bude otvoreno 60 prodavnica, koje će prodavati proizvode ovog brenda.
Direktor marketinga ovog ruskog koncerna Vladimir Dmitrijev rekao je ruskim medijima da je kompanija, zbog antiruskih sankcija, „ozbiljno razmotrila markentišku politiku“ i da se sada više preorijentisala na domaće kupce.
Veliki deo, čak 70 odsto, lovačkog i sportskog oružja „Kalašnjikov“ je prodavao u Sjedinjenim Državama i Evropskoj uniji.
„’Kalašnjikov‘ je svetski brend, a mi s pravom verujemo da će odeća i suveniri sa našom etiketom biti traženi među kupcima, i to podjednako kao što su traženi naši glavni proizvodi“, rekao je Dmitrijev.
Ko će dizajnirati sportsku i svakodnevnu odeću ovog brenda zasad nije otkriveno, ali se očekuje da će kolekcija biti predstavljena u okviru foruma „Armija 2016“ u podmoskovskom gradiću Kubinki, u septembru ove godine.
Osim toga, očekuje se da će „Kalašnjikov“ na istom ovom događaju predstaviti i novu, modernizovanu liniju vatrenog oružja.
U nastojanju da popularizuje i promoviše svoj brend „Kalašnjikov“ nije usamljen — prvi u Rusiji je to učinio poznati proizvođač oklopne tehnike „Uralvagonzavod“, pa se danas mogu kupiti majice, dukserice, kape, jakne, torbe i obuća sa potpisom ovog brenda.
Osim toga, kako je ranije saopšteno, koncern „Kalašnjikov“, koji ulazi u sastav državne korporacije „Rosteh“, počeo je sa radom na korporativnom univerzitetu za sistemsko obučavanje osoblja.
Zamenik generalnog direktora za kvalitet i razvoj proizvodnog sistema Mihail Nenjukov izjavio je da ovo rešenje treba da obezbedi razvoj stručnosti i znanja osoblja kompanije.
Na korporativnom univerzitetu biće uvedeni programi obuke i razvoja za radnike i organizovani različiti seminari i specijalni kursevi za zaposlene u koncernu.
Oni koji se budu obučavali biće podeljeni po različitim smerovima: menadžerski, funkcionalni i individualni.
Individualni programi biće usmereni na usavršavanje, dobijanje znanja u bliskim profesijama i razvoj lične efikasnosti, rekao je Nenjukov.
U „Rostehu“ su saopštili da je stvaranje sopstvenih univerziteta jedan od budućih zadataka korporacije.