00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
VESTI (repriza)
Koliko su opasne rakete koje je ukrajinska vojska koristila u napadima unutar Rusije?
16:30
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Hoće li biti Trećeg svetskog rata
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Dualnost Milene Pavlović Barili“
17:30
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Neljudski krici posade „boinga“ u Rostovu na Donu

© Press-service of Interstate aviation Committee (IAC) / Uđi u bazu fotografijaCrna kutija aviona Boing-737-800 koji je pao na aerodromu Rostov na Donu.
Crna kutija aviona Boing-737-800 koji je pao na aerodromu Rostov na Donu. - Sputnik Srbija
Pratite nas
U „boingu“ avio–kompanije „Flajdubai“, koji se 19. marta srušio na aerodromu Rostova na Donu, nekoliko sekundi pre nesreće čuli su se „neljudski krici“, preneo je televizijski kanal „Rusija 1“, pozivajući se na izvor iz komisije za istragu uzroka te avionske nesreće.
Ostaci aviona boing 737-800 na aerodromu u Rostovu na Donu. - Sputnik Srbija
Nova verzija pada „boinga“ u Rostovu na Donu

Na osnovu dešifrovanja poslednjeg razgovora posade aviona, pre samog udara u tlo, rekonstruisana je moguća situacija koja je dovela do avionske nesreće, naveo je televizijski kanal.

Prema tim podacima, pošto je glavni pilot odlučio da obleti još jedan krug iznad aerodroma, „boing“ se podigao na visinu od 1.500 metara.

„Visina se povećavala automatski 40 sekundi. Ne dostigavši potrebnu visinu, glavni pilot je isključio autopilota. Za sada nije jasno zbog čega je to uradio. Moguće je da se avion našao, prema slengu pilota, u atmosferskim makazama. Upravo od tog trenutka, kada je isključen autopilot, ’boing‘ je počeo da ponire“, navode ruski mediji. 

Olupine putničkog aviona boing 737-800 na aerodromu u Rostovu na Donu - Sputnik Srbija
Otvorena crna kutija „boinga“ koji se srušio u Rostovu na Donu

Pozivajući se na stručnjake, autori emisije pretpostavljaju da je posle isključivanja autopilota komandant posade pokušao da „boing“ izvede u horizontalni let, ali da se posle uzdizanja uključio vertikalni stabilizator. To je izazvalo blokadu upravljača, ali piloti nisu uspeli da shvate u čemu je problem. 

Kako je naveo televizijski kanal, nije jasno kako se uključio stabilizator.

„On se uključuje uz pomoć dugmeta. Tokom turbulencije glavni pilot je prelazeći na ručno upravljanje mogao slučajno da pritisne to dugme i da to i ne primeti, s obzirom na to da se prethodno žalio na hronični umor. Ako nije tako, onda je reč o neobjašnjivom otkazivanju automatike“, piše u materijalu. 

„Poslednjih šest sekundi u kabini se, prema rečima našeg izvora, čuo neljudski krik“, prenosi televizijski kanal.

Avion kompanije „Flajdubai“ srušio se 19. marta iznad aerodroma u Rostovu na Donu, nedaleko od piste dok je pokušavao da sleti. Poginulo je svih 55 putnika i 7 članova posade. 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala