00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
U kojoj književnoj epohi živimo
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Život je kao boks: Naučite da primate udarce, ali zadate pobednički
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Prečnik stranim rečima i izrazima“
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Neko laže: Tramp ili Zelenski
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Amerika gubi medijsku trku sa Rusijom i Kinom

© Flickr / m01229Američki mediji
Američki mediji - Sputnik Srbija
Pratite nas
Predsednik Američke radiodifuzne agencije Džefri Šel izjavio je da u budžetu te institucije nema dovoljno sredstava zbog čega gubi trku sa Rusijom i Kinom u prenošenju informacija na svetskom nivou.

„Nesporno je da ne dobijamo dovoljno sredstava kako bismo bili konkurentni televizijama poput ruskog RT i kineske CCTV“, rekao je on, a preneo list „Vašington post“.

Raša tudej - Sputnik Srbija
„Raša tudej“ slavi 10. rođendan

Šel smatra da je godišnji budžet od 730 miliona dolara, koji se potom deli na sve organizacije Američke radiodifuzne agencije, samo mali deo onoga čime raspolažu njeni protivnici.

Kao najveće konkurente američkim televizijama Šel vidi ruski RT, kineski CCTV i katarski Al Džazira.

„Vašington post“ je takođe ocenio da je ruski RT daleko efektivniji i fokusiraniji u njegovoj delatnosti, budući da njegov godišnji budžet iznosi 307 miliona dolara.

Šel je kao jedan od načina da se stane na put „ruskoj propagandi“ predložio promenu pristupa u prenošenju informacija na svetskom nivou.

„Ukoliko ne budemo dobijali dovoljno sredstava od poreskih obveznika, bilo bi bolje da se fokusiramo na direktni uticaj na publiku. Iako želimo da budemo prisutni i na televiziji i na radiju, možda bi bilo bolje fokusirati se na mlade ljude i to obraćanjem putem digitalnih tehnologija“, rekao je Šel.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala