„Nesporno je da ne dobijamo dovoljno sredstava kako bismo bili konkurentni televizijama poput ruskog RT i kineske CCTV“, rekao je on, a preneo list „Vašington post“.
Šel smatra da je godišnji budžet od 730 miliona dolara, koji se potom deli na sve organizacije Američke radiodifuzne agencije, samo mali deo onoga čime raspolažu njeni protivnici.
Kao najveće konkurente američkim televizijama Šel vidi ruski RT, kineski CCTV i katarski Al Džazira.
„Vašington post“ je takođe ocenio da je ruski RT daleko efektivniji i fokusiraniji u njegovoj delatnosti, budući da njegov godišnji budžet iznosi 307 miliona dolara.
Šel je kao jedan od načina da se stane na put „ruskoj propagandi“ predložio promenu pristupa u prenošenju informacija na svetskom nivou.
„Ukoliko ne budemo dobijali dovoljno sredstava od poreskih obveznika, bilo bi bolje da se fokusiramo na direktni uticaj na publiku. Iako želimo da budemo prisutni i na televiziji i na radiju, možda bi bilo bolje fokusirati se na mlade ljude i to obraćanjem putem digitalnih tehnologija“, rekao je Šel.