Zvanični predstavnik OAK–a Sergej Loktionov izjavio je da predstavljanje aviona ima samo „simboličan događaj“, dok će najvažniji trenutak biti njegov prvi let koji će se dogoditi u 2016. godini. Ranije je potpredsednik Vlade Rusije Dmitrij Rogozin izjavio da će prvi let MS–21 biti izveden u aprilu 2016. godine.
„U Uljanovsku na ’Aerokompozitu‘ završava se sklapanje krila za MS–21 koje se pravi po najnovijoj tehnologiji vakuum infuzije. Ta metoda omogućava da se uštedi na težini, nije potreban veliki broj zavrtanja, izdužuje se krilo i daje mu bolju geometriju što omogućava da se uštedi između 6 i 8 odsto goriva u poređenju sa stranim avionima istog tipa“, rekao je Loktionov.
Prema njegovim rečima, niko ranije u svetu nije koristio takvu tehnologiju za pravljenje tako velikih agregata, kao što je krilo.
Jelena Fjodorova, predstavnik korporacije „Irkuk“, koja ulazi u sastav OAK–a, takođe je saopštila da se u ovom trenutku radi na montaži različitih sistema unutar aviona i da je počelo sklapanje drugog aviona MS–21.