00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Bez saradnje Srba i Rusa nema ostvarenja slovenskog sna
16:00
30 min
VESTI (repriza)
Koliko su opasne rakete koje je ukrajinska vojska koristila u napadima unutar Rusije?
16:30
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Hoće li biti Trećeg svetskog rata
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Dualnost Milene Pavlović Barili“
17:30
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Prvi ruski putnički avion MS–21 biće predstavljen na proleće

© Sputnik / Jevgeniй Bijatov / Uđi u bazu fotografijaPrvi ruski putnički avion MS-21 biće predstavljen na proleće
Prvi ruski putnički avion MS-21 biće predstavljen na proleće - Sputnik Srbija
Pratite nas
Predstavljanje prvog ruskog putničkog aviona MS–21 biće obavljeno u prvoj polovini 2016. godine, saopštio je izvor u Objedinjenoj korporaciji za izgradnju aviona (OAK).

Zvanični predstavnik OAK–a Sergej Loktionov izjavio je da predstavljanje aviona ima samo „simboličan događaj“, dok će najvažniji trenutak biti njegov prvi let koji će se dogoditi u 2016. godini. Ranije je potpredsednik Vlade Rusije Dmitrij Rogozin izjavio da će prvi let MS–21 biti izveden u aprilu 2016. godine.

„U Uljanovsku na ’Aerokompozitu‘ završava se sklapanje krila za MS–21 koje se pravi po najnovijoj tehnologiji vakuum infuzije. Ta metoda omogućava da se uštedi na težini, nije potreban veliki broj zavrtanja, izdužuje se krilo i daje mu bolju geometriju što omogućava da se uštedi između 6 i 8 odsto goriva u poređenju sa stranim avionima istog tipa“, rekao je Loktionov.

Prema njegovim rečima, niko ranije u svetu nije koristio takvu tehnologiju za pravljenje tako velikih agregata, kao što je krilo.

Jelena Fjodorova, predstavnik korporacije „Irkuk“, koja ulazi u sastav OAK–a, takođe je saopštila da se u ovom trenutku radi na montaži različitih sistema unutar aviona i da je počelo sklapanje drugog aviona MS–21.

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala