Ujedinjena avio-proizvodna korporacija (ODK) razradila je turbomlazni motor PD–14 koji će se koristiti na najnovijim avionima „irkut MS–21“.
Radi se o dvoprotočnom motoru nove generacije, koji će moći da obezbedi pogon avionima nosivosti od 12,5 do 18 tona.
Novi avion MS–21 sa ovim motorima podići će Rusiju u sam vrh zemalja po proizvodnji aviona i pariraće najnovijim „erbas A320neo“ i „boing 737maks“ avionima.
Prema rečima glavnog inženjera Aleksandra Inozemceva, tehničke karakteristike motora omogućavaju da se smanji nivo šuma na 10–15 decibela, dok će emisija štetnih gasova biti oko 40 odsto manja od njegovih najvećih suparnika kao što su PV1400G, koji proizvodi američka kompanija „Prat end Vitni“, kao i LEAP–1A kompanije „Si–Ef–Em Internešenel“.
On je precizirao da su već obavljena tri leta sa novim motorima, kao i da su u toku provere izdržljivosti u najrazličitijim vremenskim uslovima i pri najrazličitijim temperaturama.
Na projekat izgradnje novog motora potrošeno je oko 1,1 milijarda dolara. To je prvi takav projekat u savremenoj ruskoj avijaciji.