00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
VESTI (repriza)
Da li su evropski lideri spremni da se povinuju novom američkom predsedniku?
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Rusija ispituje nove mlazne motore PD–14

© Sputnik / Alekseй Filippov / Uđi u bazu fotografijaTurbomlazni motor PD-14 predstavljen na salonu avijacije MAKS-2013
Turbomlazni motor PD-14 predstavljen na salonu avijacije MAKS-2013 - Sputnik Srbija
Pratite nas
Rusija je počela ispitivanje najnovijeg mlaznog motora za putničke avione koji bi direktno parirao motorima koji se ugrađuju na najnovije modele „Boingovih“ i „Erbasovih“ aviona.
Rossiйskiй istrebitelь novogo pokoleniя T-50 na Meždunarodnom aviacionno-kosmičeskom salone MAKS-2011 - Sputnik Srbija
MAKS 2015: Vremeplov i novi avioni

Ujedinjena avio-proizvodna korporacija (ODK) razradila je turbomlazni motor PD–14 koji će se koristiti na najnovijim avionima „irkut MS–21“.

Radi se o dvoprotočnom motoru nove generacije, koji će moći da obezbedi pogon avionima nosivosti od 12,5 do 18 tona.

Novi avion MS–21 sa ovim motorima podići će Rusiju u sam vrh zemalja po proizvodnji aviona i pariraće najnovijim „erbas A320neo“ i „boing 737maks“ avionima.

© Sputnik / Alekseй Kudenko / Uđi u bazu fotografijaUnutrašnjost aviona Irkut MS-21
Unutrašnjost aviona Irkut MS-21 - Sputnik Srbija
Unutrašnjost aviona Irkut MS-21

Prema rečima glavnog inženjera Aleksandra Inozemceva, tehničke karakteristike motora omogućavaju da se smanji nivo šuma na 10–15 decibela, dok će emisija štetnih gasova biti oko 40 odsto manja od njegovih najvećih suparnika kao što su PV1400G, koji proizvodi američka kompanija „Prat end Vitni“, kao i LEAP–1A kompanije „Si–Ef–Em Internešenel“.

On je precizirao da su već obavljena tri leta sa novim motorima, kao i da su u toku provere izdržljivosti u najrazličitijim vremenskim uslovima i pri najrazličitijim temperaturama.

Na projekat izgradnje novog motora potrošeno je oko 1,1 milijarda dolara. To je prvi takav projekat u savremenoj ruskoj avijaciji.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala