Ova saopštenja su prerana i nisu zasnovana ni na kakvim realnim činjenicama. Još predstoji mnogo posla na detaljnom proučavanju elemenata konstrukcije letelice, dešifrovanju i analizi crnih kutija. Sada je prerano iznositi takve podatke, zaključke o uzrocima raspadanja na deliće u vazduhu…. i nema nikakvih osnova“, naglasio je Neradko.
Ako dođe do poteškoća sa dešifrovanjem „crnih kutija“ kod egipatske vlasti mogu ih poslati u Francusku, izjavio je šef „Rosavijacije“.
„Pretpostavlja se da će dešifrovanje biti sprovedeno ovde u Kairu. Zbog toga se sada u Kairu nalaze predstavnici pilotske službe avio-kompanije ’Kogalimavija‘ koji mogu pomoći da se identifikuju glasovi članova posade… Ako oni (egipatska vlast) budu nesigurni u nešto, predviđaju da će ti radovi biti nastavljeni u Francuskoj“, rekao je on.
„Dešifrovanje crnih kutija će početi tek kada svi učesnici istrage stignu u Ministarstvo za civilnu avijaciju Egipta“, naglasio je šef „Rosavijacije“. On je naveo da će u istrazi učestvovati Francuska i Nemačka, kao i države-proizvođači i Irska u svojstvu zemlje gde je registrovan avion.