Izgradnja mosta dužine 242 metara preko reke Tamiš, sa glavnom konstrukcijom od 82 metara i sa pet prilaznih konstrukcija, bila je završena polovinom septembra.
Most je sagrađen prema važećim evropskim normama projektovanja (evrokodom), uz poštovanje evropskih standarda kvaliteta ISO9001 i angažovanje srpske kompanije „Mostogradnja“.
Konstrukcija metalno rešetkastog nosača (glavne konstrukcije) od legiranog čelika će se koristiti još najmanje 100 godina. Ovaj čelik, poreduobičajenih primesa, sadrži u sebi elemente koji se specijalno ubacuju u određenim količinama radi obezbeđenja traženih fizičkih ili mehaničkih karakteristika.
Legirujući aditivi povećavaju čvrstoću, otpornost čelika na koroziju, smanjuju opasnost od krhkog loma.
Kolovozni deo mosta ima kontinuiranu konstrukciju šinskog koloseka. Ona omogućuje propuštanje modernih teretnih vozova i udobno kretanje putničkih vozova brzinom do 120 kilometara na sat. Bojenje mosta savremenim materijalima će obezbediti pouzdanu zaštitu od korozije u roku od najmanje 25 godina.
Projektni institut CIP je ispitao most na statičko opterećenje iz vagona hoper-dozatora, kompletno napunjenih šljunkom, a zatim su obavljena ispitivanja dinamičkim opterećenjem — kretanjem lokomotive brzinom od 10, 40, 80 i 100 kilometara na sat.
Projekat modernizacije linije Beograd — Pančevo u vrednosti od više od 90 miliona dolara, „RŽD Internešnel“ realizuje za račun sredstava ruskog državnog izvoznog kredita, odobrenog Republici Srbiji.
Projekat sadrži rekonstrukciju postojećeg koloseka, izgradnju i elektrifikaciju novog koloseka nadeonici dužine 16 kilometara, kao i izgradnju železničke infrastrukture duž trase.