00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
20:00
60 min
MOJ ŽIVOT: EMIR KUSTURICA
21:00
30 min
MOJ ŽIVOT: EMIR KUSTURICA
07:00
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
Hoće li Tramp srušiti evropski zeleni dogovor?
16:00
30 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
Rekvijem za Davos
17:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Mediji u raljama političara i krupnog biznisa

© Flickr / m01229Američki mediji
Američki mediji - Sputnik Srbija
Pratite nas
Prema podacima nove ankete „Sputnik. Mišljenje“ koju je u SAD i zemljama Evrope sprovela britanska agencija „Aj-Si-Em riserč“ za međunarodnu informativnu agenciju i radio Sputnjik, većina ispitanika (56 odsto) uverena je da se mediji u njihovim zemljama nalaze pod uticajem političara i krupnog biznisa, što utiče na objektivnost prenosa informacija.
Mobilna aplikacija Sputnik na srpskom jeziku - Sputnik Srbija
Zašto Sputnjik smeta Evropi?

Kao odgovor na pitanje „Da li, po vašem mišljenju, popularni mediji objektivno osvetljavaju međunarodne i unutrašnje događaje u vašoj zemlji ili se nalaze pod uticajem političara i krupnog biznisa?“, velika većina Italijana (75 odsto), Španaca (69 odsto) i Francuza (60 odsto) odgovorila je da sumnja u objektivnost popularnih medija svojih zemalja.

Više od polovine Amerikanaca (53 odsto) i skoro polovina Nemaca (49 odsto) sigurna je da političari i krupni biznis utiču na objektivnost osvetljavanja informacija u medijima. U objektivnost medija najmanje sumnjaju u Velikoj Britaniji (43 odsto), ali je ovde i najveći procenat onih koji ne mogu da odgovore na pitanje (24 odsto).

Mediji u raljama političara i krupnog biznisa - Sputnik Srbija
Političari i krupni biznis utiču na objektivnost osvetljavanja informacija u medijima
Anketu je sprovela kompanija „Aj-Si-Em riserč“ za agenciju Sputnjik od 1. do 4. maja 2015. godine. Uzorak je iznosio 8.243 osoba (2.005 u Velikoj Britaniji, 1.041 u Francuskoj, 1.051 u Španiji). Uzorak reprezentuje stanovništvo po polu, uzrastu i geografiji. Interval poverenja se kreće +/- 3,1 odsto, uz pouzdanost od 95 odsto.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala