https://lat.sputnikportal.rs/20150825/4137170.html
Političari i krupni biznis utiču na objektivnost osvetljavanja informacija u medijima
Političari i krupni biznis utiču na objektivnost osvetljavanja informacija u medijima
Sputnik Srbija
Prema podacima nove ankete „Sputnik. Mišljenje“ koju je u SAD i zemljama Evrope sprovela britanska agencija „Aj-Si-Em riserč“ za međunarodnu informativnu agenciju... 25.08.2015, Sputnik Srbija
2015-08-25T09:14+0200
2015-08-25T09:14+0200
2015-10-05T16:19+0200
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/413/68/4136816_0:165:998:730_1920x0_80_0_0_da1cd85bd3161a04c9530ca9653bf147.png
evropa
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2015
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/413/68/4136816_0:134:998:761_1920x0_80_0_0_3d006370f578027334e0997ebe91acf2.pngSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
infografika, multimedija, evropa, evropska unija (eu)
infografika, multimedija, evropa, evropska unija (eu)
Političari i krupni biznis utiču na objektivnost osvetljavanja informacija u medijima
09:14 25.08.2015 (Osveženo: 16:19 05.10.2015) Prema podacima nove ankete „Sputnik. Mišljenje“ koju je u SAD i zemljama Evrope sprovela britanska agencija „Aj-Si-Em riserč“ za međunarodnu informativnu agenciju i radio Sputnjik, većina ispitanika (56 odsto) uverena je da se mediji u njihovim zemljama nalaze pod uticajem političara i krupnog biznisa, što utiče na objektivnost prenosa informacija.
Kao odgovor na pitanje: „Da li, po vašem mišljenju, popularni mediji objektivno osvetljavaju međunarodne i unutrašnje događaje u vašoj zemlji ili se nalaze pod uticajem političara i krupnog biznisa?“, velika većina Italijana (75 odsto), Španaca (69 odsto) i Francuza (60 odsto) odgovorila je da sumnja u objektivnost popularnih medija svojih zemalja.