„Zaista nema ubedljivih dokaza da je ovo (dijeta), zapravo uzrok“, citirao je „Njujork tajms“ Stiven Bler, naučnik i zamenik direktora neprofitne firme „Global enerdži bilans netvork“.
On je rekao da su mediji i naučni časopisi previše naglasili količinu konzumirane hrane i okrivljju brzu hranu, slatka pića itd, dok istovremeno Amerikanci ne obraćaju dovoljno pažnje na fizičke vežbe.
„Prodaja Koka-kole opada i postoji zazor — politički i javni — od gaziranih napitaka“, rekao je Mišel Sajmon, advokat za slučajeve koji se odnose na javno zdravlje, nazivajući inicijativu „Koka-kole“ „direktnim odgovorom“ na ove gubitke.
Predstavnici „Global enerdži bilans netvorka“ objavili su da je „Koka-kola“ prošle godine uložila milion i po dolara da pokrene ovu istragu.
Isti izvori kažu da je od 2008. gigant uložio skoro četiri miliona dolara za različite projekte dvojice osnivača kompanije: Blera i Gregorija Henda.